نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. شهريور 1398 - 14:21
دانشجوی گچسارانی:راستش را بخواهید من یک دانشجو هستم که نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و خیلی با سیاست هم کاری ندارم اما نگاه به عملکردتان خیلی حالم را بد می کند ، شهر و مردم گرفتارش را بیش از این عذاب ندهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یک دانشجوی گچسارانی در انتقاد از عملکرد تاجگردون نوشت:آقای تاجگردون ، به عنوان یک جوان قشقایی خواستم خدمتان عرض کنم الان که در حال تحصیل هستم نمی دانید با چه هول و ولایی درس می خوانم، چرا که آینده شغلی برای خودم نمی بینم و تا اینجا که ترم ششم هستم به هزار بدبختی توانسته ام هزینه تحصیلی ام را تامین کنم و اگر شماها که مسئولین عالی رتبه شهر و کشور هستید دردهای ما جوانان را می توانستید درک کنید حداقل دردمان کمتر بود!!!.

آقای نماینده!شما نمی توانید حامی ما باشید ،زیرا فرزندتان نمی فهمد تاخیر شهریه دانشگاه یعنی چه ، نمی فهمد به امید یارانه نشستن یعنی چه ، کرایه خانه را نمی شناسد چرا که خودش در گرانبهاترین محله تهران یعنی خیابان لاکچری  جردن تهران و در کاخ زندگی می کند و خودتان هم در کاخ چند ده میلیارد تومانی ولنجک تهران.

 در اقوام تان کسی بیکاری و فقر را نمی شناسد، راستش را بخواهید طبقه شما با ما مردم خیلی با هم فاصله دارند ما با هم یکی نیستیم و در جلسه اخیر با جوانان قشقایی نیز بچه ها خوب به شما فهماندند که شما نمی توانید ما را درک کنید.

 شما در سال ۹۰ تنها کمی می توانستید درد و رنج مردم را احساس  کنید اما الان دیگراینگونه نیست؟ ، شما جزو 5هزار نفر ثروتمند کشورهستید و ما جزو ۷۰ درصد فقیر و شما نمی توانید نماینده ما باشید ، الان ۷ سال و 5 ماه است که شما نماینده ماهستید اما به جز پولدارشدن اعضای خانواده تان چیزی نمی شنویم .

خودتان خوب می دانیداینکه وظایف ذاتی ادارات را می خواهید به نام خود به ما قالب کنید و اما  کسی نمی پذیرد، آبرسانی فلان روستا جزو برنامه های جاری اداره آب است چه ربطی به شما دارد؟ که در بوق و کرنا می کنید و شما در این مورد طوری عمل کرده اید که گویا نفس کشیدن خلق الله هم از الطاف جناب تان است .

 راستش را بخواهید من یک دانشجو هستم که نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و خیلی با سیاست هم کاری ندارم اما نگاه به عملکردتان خیلی حالم را بد می کند ، شما یکبار با وقاحت تمام گفتید " فرزند من بیکار است " و من در دلم صدبار به شما بد گفتم نه برای اینکه دروغ می گویید بلکه به این خاطر که ما را چه فرض کرده اید!.

آقای تاجگردون!،نمی دانم کسی را دوست داشته باشید اما شما را به هر چه دوست داریدقسم می دهم که اینقدر دیگر بر زخم های مان نمک نپاشید ، شهر و مردم گرفتارش را بیش از این عذاب ندهید و حالا شاید جلسه گذشته به شما حالی کرده که بایست اینجا را دیگر رها کنید.

دانشجویی ازگچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها