نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. خرداد 1398 - 22:11
آقای تاجگردون کمتر به طبل تو خالی خود بکوبید. دیگر بس است تمام اقدامات و وعده های تو خالی شما برای همه مشخص شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،ارسالی مخاطب-این روزها تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی در خصوص اقدامات مهم و عمرانی "غلامرضاتاجگردون" در جریان است که همزمان با این تبلیغات کوبیدن و از بین بردن خدمات شهردار دوگنبدان نیز گسترش یافته است.

در این موج کوبنده تمام خدمات شهردار سابق و فعلی دوگنبدان نادیده گرفته شده و‌تمام اقدامات به نام نماینده مردم‌گچساران و باشت رقم خورده است،این موج کوبنده تا جایی پیش رفته که اعتبارات آورده از زمان مهندس زینل زاده تاکنون به اسم تاجگردون تمام شده و قصورها و کوتاهی ها به اسم شهردار سابق و فعلی گچساران رقم خورده است.

این خبرهای نادرست و‌مسموم تا جایی پیش رفته که بازگشت بخش عظیمی از اعتبارات شهرداری دوگنبدان نیز را بر اثر کوتاهی شهردار دوگنبدان عنوان کرده اند،در صورتی که اقدامات اخیر در دوگنبدان که گاهی برخی از آنها به دلیل بهره برداری سیاسی نماینده انجام شده و مشکلاتی را به وجود آورده از نظرها دور ماند .

اقداماتی مانند افتتاح فضای سبز با آب شرب به دلیل بهره سیاسی برای شوی تبلیغاتی مجلس درصورتی انجام گرفت که ۱۰ اینچ آب هدر رفت این اتفاق در زیر بیمارستان شهید رجایی صورت گرفته بود که باعث شد شهرداری دوگنبدان از پول بیت المال شهرداری پول آب فضای سبز پرداخت کند.

از دیگر طبل های پر سرو صدای آقای نماینده احداث رینگ بادهدف کاهش ترافیک مرکز تجاری شهر و رونق برای آن منطقه بود درحالی که متاسفانه فقط یک خیابان ۹ متری جهت دسترسی شد،6هزارتن قیر که از سوی تاجگردون وعده آن امسال داده شده بودکه تنها فقط ۴۳۵تن قیر به این شهرستان وارد شد که در بافت فرسوده جهت شوی سیاسی و تبلیغات آقای‌نماینده مصرف شد.

اما از دیگر تبلیغات تاجگردون در کانالش خبر ۳۰میلیارد اوراق بود درحالی که این مبلغ ۳۰میلیارد تومان توسط مهندس زینل زاده جذب شده بود وبدهی ادارات به شهرداری دوگنبدان بود که در سال ۹۳و۹۴بوده است وارتباطی به آقای نماینده نداشته است که از این‌میزان مبلغ۲۰ میلیارد آن جذب پروژها از قببل کانال جنوبی کارکنان که پل ۷۰درصدپیشرفت و مابقی تحویل پیمانکار،کانال رزمندگان ۴۰درصد پیشرفت ودرحال انجام است.

مدرس شخصی که شرکت نفت مخالفت کرد،بلوارشهید پناهپوری ۶میلیاردجذب شد،کانال سادات ۳۰درصدانجام مابقی درحال انتخاب پیمانکاراین مبالغ درحالی صورت گرفته که نرخ ارز درپرداخت ها دیده نشده و خودش ۴ میلیارد تومان است و مبلغ ۱۰ میلیارد تومان اوراق دیگر آن متعلق به مجتمع تجاری -فرهنگی -هنری بود که مناقصه به دلیل قیمت بالا پیمانکار ومابقی پیمانکاران ردصلاحیت شدند مناقصه باطل شد ودیگرتجدیدمناقصه نشد.

حال از ۳۰ میلیارد عملا ۲۰ میلیارد جذب شد که هیچ ربطی به نماینده مردم‌گچساران و باشت نداشته است،پس آقای تاجگردون کمتر به طبل تو خالی خود بکوبیدو دیگر بس است تمام اقدامات و وعده های تو خالی شما برای همه مشخص شده است.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها