نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1398 - 8:01
گرچه روز گذشته در چهره و کلام رئیس آموزش و پرورش گچساران ،دلخوری و ناراحتی از بابت برکناری اش دیده نشد اما او موضوعی را مطرح و به تاجگردون از نگاه خویش و قومی توصیه ای کرد که از قضا انتظار و توقع حامیان و رأی دهندگان به نماینده گچساران و باشت از او نیز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احسان دری_روز گذشته مراسم تودیع و معارفه رؤسای آموزش و پرورش شهرستان گچساران برگزار شد که محمد شهبازی آبدهگاه جای خود را به هم طایفه ای خود ایوب مقیمی داد.مقیمی و شهبازی هر دو نسبت فامیلی با غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و باشت داشته که روز گذشته علنی به وجود این رابطه فامیلی اعلام افتخار داشتند.هرچند چنین فضایی جای مباحث قومیتی نبود.

 گرچه روز گذشته در چهره و کلام محمد شهبازی دلخوری و ناراحتی از بابت برکناری اش دیده نشد اما او موضوعی را مطرح و به تاجگردون از نگاه خویش و قومی توصیه ای کرد که از قضا انتظار و توقع حامیان و رأی دهندگان به نماینده گچساران و باشت از او نیز است.

تاجگردون می بایست دایره مشاورانش را از حلقه معدود افراد و خانواده خود گسترش دهد.این حلقه دیگر کارایی لازم را ندارد.محمد شهبازی روز گذشته در خلال صحبت های خود خطاب به تاجگردون گفت:”عمه زاده” عزیزم توصیه می کنم در چینش نیروها و انتخاب مشاورینتان تجدید نظر کنید،من از خرداد و خرداد ها خاطرات تلخ و شیرین دارم و اززمانی که بیاد دارم خرداد آبستن حوادث بسیاری بوده است، از آزادی سازی خرمشهر تا رحلت امام راحل و از ۲خرداد به ۱۸خرداد که باید مواظب بود که برخی از حوادث تلخ خرداد تکرار نشود.

جملات پایانی شهبازی پیرامون تکرار برخی حوادث تلخ گذشته کنایه از ماجرای حاج بهرام تاجگردون،رهام عبدی پور و عبدالرحیم رحیمی در انتخابات مجلس بیست سال پیش و تشابه آن به ماجرای امروز آموزش و پرورش،رفتاری که آن زمان با رهام عبدی پور و امروز با عبدالکریم عبدی پور شده و ایوب مقیمی و عبدالرحیم رحیمی دو گزینه ای که ترجیع داده شدند.

آن زمان انتخاب حاج بهرام با مخالفت طرفداران رهام عبدی پور مواجه شد که باعث شکست رحبمی از مرحوم نبی زاده اصولگرا شد و شاید هنوز کینه و دلخوری این شکست در برخی نزدیکان تاجگردون وجود دارد.

تاجگردون اکنون و خصوصا در دوره سوم نمایندگی خود می بایست دست به اصلاحاتی در رویکرد خود بزند از جمله تشکیل اتاق فکر،ترجیح دادن عقل و درایت بزرگان اصلاحات و حامیان واقعی اش به چند فرد معمولی اطراف خود.

عرصه سیاسی و خدمت عرصه رودرواسی خانوادگی و خویش و قومی نیست و شاید از پس این تغییر نگاه،مدیران نخبه و لایق تری فرصت خدمت بیابند.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها