نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1398 - 0:51
قدرت بیان و سخنوری قوی ،شفافیت صریح در دفاع از انقلاب ،چهره بلامنازع علمی و سابقه طولانی و شفاف در مقابله با تاجگردون ایشان را به عنوان رقیب ترسناک و برنده اردوگاه تاجگردون و نقطه امید طیف مقابل تبدیل کرده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،موسوی-علی الظاهر حضور تاجگردون در انتخابات مجلس قطعی شده و در طیف مقابل اما چند دستگی و تنوع در کاندیداها به چشم می خورد.اصولگرایان دلسوز هنوز در انتخاب کاندیدای خود مردد هستند .دلسوزان کسی را می خواهند که هم سابقه انقلابی شفافی داشته باشد و هم شاخصه هایش از تاجگردون در ابعاد علمی و کاریزمایی کمتر نباشد .

کسی که در مخالف بودن وی با تاجگردون شک نداشته باشند و قوی بتواند حرف دل نیروهای فکری جریان انقلابی را به کرسی بنشاند و تشکیلات اصولگرایی را دوباره زنده کند. کسی که همه سلایق این طیف را پوشش دهد.اما در میان سه کاندیدای مطرح ،"سید یعقوب زراعت کیش" وجود دارد که بر خلاف سایر کاندیداها، دور قبل در مقابل و مخالف تاجگردون قرار گرفت و برای طیف اصولگرا مایه گذاشت.تنها کاندیدای طیف مقابل تاجگردون با مدرک دکتری و استاد دانشگاه که بصورت مرتب دانشجویان دکتری با استاد راهنمایی ایشان فارغ التحصیل می شوند.

کسی که سابقه ریاست دانشگاه های گچساران و یاسوج و مدیر کلی ریاست علوم تحقیقات تهران را دارد .استاد نمونه دانشگاه علوم تحقیقات تهران در سال ۹۶ و پژوهشگربرتر استان ک ب در سال ۸۹ که لوح تقدیر از استاندار وقت را نیز در رزومه دارد.رزومه ای که در آن مسوولیت استعداد درخشان باشگاه پژوهشگران و نخبگان کشور دیده می شود و چاپ ۴کتاب اقتصادی و بیش از ۲۰۰مقاله علمی اقتصادی داخلی و بین المللی دارند.

کارشناس اقتصادی شبکه های مختلف تلویزیون ورادیو که تهیه کنندگان برنامه های اقتصادی از ایشان به عنوان چهره و کارشناس ملی استفاده می کنند.سخنرانی علمی به زبان انگلیسی در بیش از ده کشور دنیا از جمله بارسلون اسپانیا و …از سوابق ایشان بوده و جدیدترین بند رزومه اجرایی و علمی ایشان نیز آماده سازی بسته اقتصادی ضد تحریم ایشان بوده که از سوی مجامع علمی مورد تقدیر قرار گرفت.

قدرت بیان و سخنوری قوی ،شفافیت صریح در دفاع از انقلاب ،چهره بلامنازع علمی و سابقه طولانی و شفاف در مقابله با تاجگردون ایشان را به عنوان رقیب ترسناک و برنده اردوگاه تاجگردون و نقطه امید طیف مقابل تبدیل کرده است .

با توجه به اینکه بخشی ازطیف فکری جناح مقابل تاجگردون دنبال نیروی کاملا انقلابی هستند به نظر می رسد زراعت کیش تنها گزینه ای از اصولگرایان است که هم شاخصه های طیف کاملا انقلابی را تامین می کند و هم کسانی که بعد علمی برایشان اهمیت دارد و نیز جوانانی که جوان بودن و پرستیژ جوانی برایشان جذاب است.

حمایت اقشار مختلف دانشگاهی علمی،طیف فکری و انقلابی ،جوانان انقلابی منطقه،سادات منطقه با رای پایه بیش از پانزده هزار رای و منطقه لیشتر و خیرآباد بعنوان زادگاه ،طوایف مختلف بابکانی و باوی و ….سایر طوایف کف رای وی بحساب می آیند .

بنابراین به نظر می رسد تنها کسی که می تواند پایه های تخت تاجگردون را با بیان برنده به لرزه دراورد زراعت کیش ،جوان انقلابی در گام دوم انقلاب باشد .

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها