نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. آذر 1397 - 19:57
فعال فرهنگی گچساران نوشت:رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بودن اعتبار و فرصتی برای خدمت بود اما چه زود گذشت! لطفا از طرح های اقتصادی اشتغال زا و زودبازده وامیدوار کننده آمار بدهید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی، فعال فرهنگی گچساران دریادداشتی خطاب به "تاجگردون"نماینده گچساران و باشت درمجلس نوشت:"وَ أَقْسِطُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطین‏"؛اواخر سال ۹۴ شرایط و همراهی دولت تدبیر و امید و از طرفی فضاسازی های غیر واقعی و شرایطی که رقیبان، آگاهانه و غیرآگاهانه اتخاذ کردند، باعث شد، نتیجه انتخابات را با رای بیش از ۶۰ درصد به کسی واگذار کنند که هوادارانش او را  معمار اقتصاد و میرشکار نامیده اند.

  پس از این بود که پیوستگی و وابستگی دولت و مجلس به همراه لابی گری، ریاست بر برنامه و بودجه را برای وی مجدداً به ارمغان آورد. همان کسی که ریاضت اقتصادی که اکنون گریبانگیر مردم و قشر پایین و متوسط جامعه شده، نتیجه نگاه سیاسی و اقتصادی وی و همفکرانش در دولت است و بس!

   هر چند که با منش، رفتار و بی عدالتی هایی که اطرافیان و انتصابی ها به نام جناب نماینده انجام می دهند،بعنوان یک شهروند مخالفم؛ اما اگر آبرویی نزد ایزد منان داشته باشم از ته دل برای سلامتی وی دعا کردم.   این حقیر با اندک سوادی که دارم و همچنین طبق گفته بزرگان، اولین و مهم ترین شاخص انقلابی گری این است که مومن انقلابی باید نسبت به بیت المال حساس باشد. 

  مردم عزیز نیک می دانند و با چشم خود دیدند ظرف این هفته و این روزها چه امکاناتی از بیت المال توسط غلامان  هزینه شد، تا غلام مردم بیاید و استارت انتخابات کرده و با وا مصیبتا ، حمله توهمی این و آن را بهانه قرار داده و حضورش در انتخابات را اعلام کند.

 جناب نماینده محترم، باور کن استفاده حداکثری از اموال و اختیارات اداری، دهها بنر بر بیلبوردها، ژنراتورهای برق اضطراری شرکت نفت، صندلی وتجهیزات ادارات و ... که همه از بیت المال بوده اند، به تعبیری شهر را قرُق کردند.اما دیگر خشم مردم بالا آمده وهمان چهره های تکراری مدیران ، نزدیکان و ذینعفان که برخی شان هجرت کرده اند و برخی دیگر پوشه بدست حضور یافتند.

  بزرگوار مگر نام شما از نام پیامبر رحمت (ص) و امام صادق(ع)مهمتر بود که جشن را با حضور شما در تبلیغات برجسته کرده بودند؟!   آری؛ یک شب قبل از نطق انتخاباتی جنابعالی هزینه بیت المال یک محفل هیئتی جوان با یک فراخوانی بسیار کم هزینه، جمعیتی چندین برابر از حاضران در سخنرانی شما آمدند.

 و آنطور که مشاوران قلم بدست مقامات اجرایی شهر هم برای شما و همایشتان توصیف کردند نوشتند،اما آنرا ندیدید و نشنیدید!. اما امان از سازمانهای نظارتی و بازرسی که این تجهیزات و امکانات دولتی را ندیدند و یا نخواستند ببینند که این میتینگ انتخاباتی بود و نه جشن میلاد.

  آقای نماینده محترم ؛ قبول کنید که اذهان عمومی این ریخت و پاش ها را نمی پذیرد. آیا نمی توانستید با هزینه همین اسراف ها وفاکتورسازی برای حداقل ده نفر از جوانان این دیار فرصت های شغلی ایجاد کنید؟!.

  شاید اکنون متوجه شده اید که عدم استقبال در این همایش ، که غالب شرکت کنندگان آن، نامه به دستان ، مدیران، مهمانان خارج از شهرستان و نزدیکان بودند حکایت از ریزش محبوبیت شعارها ، وعده های انتخاباتی سال ۹۴ و از دست دادن آرای ۶۰ درصدی در مقابل یک رقیب غیر محفلی دارد.

   اما اکنون که متاسفانه کسالتی به مانند همه هم سن و سالهایمان نصیبتان شده و کمی مجال تفکر یافته اید، ساعتی به این همه بی عدالتی های شش سال گذشته فکر کرده اید؟! ،ظرف این ۶سال چند نفر توسط شما،برادر و عواملتان رفتند سر کار؟،  کدام آزمون استخدامی برگزار شد؟،  کجا شرایط برای همه و بی کس ها مهیا شد؟

 جز اینکه اغنیا را غنی تر و فقرا را فقیر تر کردید،عدالت و اعتماد را قربانی امیال و اغنیا کردید. حتی دیگر سن جوان های جویای کار هم سپری شده و بهار زندگیشان خزان شده است. شما دوباره همانند دوران جاهلیت مدیریت خانوادگی ارباب مسلک ها را بر صندلی های ریاست این شهرستان نشاندید.

  آقای دکتر؛  پتروشیمی گچساران که میراث قبلی ها بود و پیشرفت نُرمال خود را داشت. تنها لطف شما در این پروژه ، اشتغال فله ای نزدیکان و وابستگان بدون ضابطه و مقررات بود!

 اکنون به شهادت لیدرهایتان، پتروشیمی گچساران کمترین میزان رشد را نسبت به شهرستانهای دیگر دارد...اما کمی آنطرفتر در جنوب پتروشیمی،  شهرک صنعتی ای است که به لطف شما و دولت تدبیر و امید دیگر از صنعت در آن خبری نیست.

  شاید بهتر باشد کمی در مورد تصاحب ۱۴۰ هکتار از زمین های اطراف دانشگاه توسط یکی از عزیزانتان نیز شفاف سازی کنید. همکلاسی قدیم؛بافت فرسوده اولویت برنامه دولت بود اما باور کنید فرزندان این دیار نیز از بیکاری دارند فرسوده می شوند...

پرداختن به حاشیه ها تحت عنوان حمله از بیرون شهرستان، دفاع از خود و فرصت سوزی، توهمی بیش نیست و فقط در جهت اقبال عمومی و فرار رو به جلو است.

 آری؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بودن اعتبار و فرصتی برای خدمت بود اما چه زود گذشت! لطفا از طرح های اقتصادی اشتغال زا و زودبازده وامیدوار کننده آمار بدهید. جای مشاورین،کارگروهها و برنامه ریزی هایی که می شود با تجمیع پیشنهاد آنها هر بن بستی را شکست وتوسعه و نُرم امید را افزایش داد در کنار شما و تیمتان خالی است.

 قصد قلم فرسایی با توجه به کسالت جنابعالی نبود. اما الحمدالله حضورتان در همایش های شبه انتخاباتی که نشان از سلامتی تان بود و بنظر می رسد هدفی جز حفظ وضعیت موجود برنداشته، باب سخن را باز کرد.

  مجددا از خداوند منان سلامتی و شفای عاجل شما را خواستارم.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

منش این جماعت یعنی خاله خورزویی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها