نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. اسفند 1396 - 9:11
جناب دکتر تاجگردون چنین واکنش های غیر مدنی از طرف وابستگان حضرت عالی حتی در صورت عدم اطلاع شما ، در اذهان و افکار عمومی خاطرات زیبایی را به یادگار نمی گذارد ، کما اینکه رد پای چنین رخدادهایی همچنان هویداست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید امین سجادی ،فعال فرهنگی گچساران دریاداشتی نوشت:جناب دکتر غلامرضا تاجگردون

سلام علیکم..

ما برای وصل کردن آمدیم..

نی برای فصل کردن آمدیم..

از خداوند متعال برای جناب عالی و خانواده محترم ، سلامتی روزافزون را خواهانم. تشکر می کنم از زحمات جناب عالی در مرتفع کردن زیرساخت و بافت شهرستان گچساران ..و البته شبهات و انتقاداتی هم در مورد ایجاد فرصت های شغلی وجود دارد که محل بحث نیست.
به استحضار می رسانم جلسه دیدار حضرت عالی با خانواده شهدا و ایثارگر شهرستان گچساران همراه با حواشی هایی بود که تریبون های عمومی و صاحبین رسانه و اهل قلم را به چالش کشاند و گچساران را بروی کشتی خشم و هیاهو قرارداد. در این نگارش ،مباحثی چون ولایت پذیری، جایگاه سران فتنه ، و سعه صدر در اتفاق اخیر بررسی و تحلیل شده است.

ولایت پذیری:

تردیدی نیست که حضرت عالی، ولایت فقیه را طبق گفته خویش، با جان و دل پذیرفته اید. سوال اینجاست که اصلا چرا شما نپذیرید ؟!؟پر واضح است که حضرت امام خامنه ای شخصیتی جامع و بی بدیل در مدیریت سیاسی و طراحی استراتژی می باشد ، به موازات آن در عرفان و ساده زیستی ، پیشگام.

در وصف ایشان ، بزرگان دیروز و امروز جهان سیاست ، فراز هایی بس طولانی و با محتوا دارند.نوام چامسکی سالخورده ،جامعه شناس و نقاد سیاسی تراز اول آمریکایی ، حضرت امام خامنه ای را زیرک ترین سیاست مدار جهان معرفی می کند ، و آنجاکه خبرگزاری رویترز (مدیریت صهیونیست) در مورد ساده زیستی و عدم ذره ای فساد مالی درخانواده ایشان زبان می گشاید ، زبان یاوه گویان را می بندد.

جناب دکتر تاجگردون ، شما از این مسائل آگاه تر از ما هستید ، فلذا بی تردید ولایت پذیرید.تاریخ را ورق می زنیم دکتر غلامرضا تاجگردون را پشت تریبون مجلس می بینیم که در حمایت از برجام با صدایی رسا ومطمئن ، بیانیه می خواند و برجام را نوید بخش آینده ای روشن برای کشور معرفی می کند. در صورتی که حضرت امام خامنه ای در مسئله برجام ،بارها خاطر نشان کرده بودند که خواهید دید که این آمریکایی ها خرشان که از پل گذشت ، به ریشتان می خندند و جالب اینجاست ، که همین طور هم شد.

امروز مردم شریف مفتخرند ، که دکتر تاجگردون و وابستگان سیاسی ایشان در مسئله برجام اشتباه سیاسی خویش را پذیرفته و دیگر مدافع برجام نیستند و سیاست گذاری های خویش را در راستای منویات حضرت امام خامنه ای قرار داده‌اند که مدت ها قبل از انعقاد برجام مطرح کرده بود.
این پذیرش شما و وابستگان سیاسی شما نشان از ولایت پذیری ، تواضع و روح بلند حضرت عالی دارد.و ما مفتخریم.

عدم وابستگی به سران فتنه:

حضرت عالی در جلسه مذکور نسبت به یکی از سران فتنه اعلام موضع و مرز بندی کرده اید با این جمله

"ای کاش این آقا معذرت خواهی می کرد".

جناب دکتر تاجگردون
این اقتدار شما در مرزبندی با سران فتنه برای مردم شریف شهرستان گچساران ستودنی است.و البته یک نکته پر واضح است که خیانت سران فتنه یک خیانت زیر ساختی در جهت براندازی نظام اسلامی بوده ، که صدها هزارتن ، خون در پای این انقلاب داده.

قطع یقیین کار با یک معذرت خواهی ساده حل نخواهد شد. شاید در اینجا یادآوری این خیانت ننگین اتاق فکر جنبش سبز در فتنه ۸۸ نیاز باشد.

جناب دکتر تاجگردونشما حافظه تاریخی خوبی دارید و مطلعید که در سال ۸۸ اتاق فکر جنبش سبز تحت عنوان نامه ای ۸ صفحه ای از وزارت امور خارجه آمریکا، وقیحانه درخواست کردند که در جهت براندازی نظام ،کشور را تحریم چند جانبه کنند.

نکته اینجاست ، که بعد از افشاگری و انتشار این اسناد توسط مایکل لدین (مشاور امنیت ملی و وزارت امور خارجه آمریکا ) نویسندگان این نامه ، این امر را تکذیب نکردند.

شاید اتاق فکر جنبش سبز با انتشار این اسناد از حمایت آمریکا و غرب قطع امید کردند و در خلوتگاه خویش رو به یاران آمریکایی خود چنین میگفتند.

ای داد...

ما ز یاران چشم یاری داشتیم..
خود غلط بود آنچه می پنداشتیم.

 شما انسان منصفی هستین و مسلما هم پیاله شدن با این خیانت پیشگان را محکوم می کنید...

سعه صدر:

در رابطه با جلسه مذکور شما قید کرده اید که شخصی شما را هتک حرمت کرده است که البته خدای متعال ناظر اعمال ، رفتار و گفتار ماست..
ان الله بما تعملون بصیر...و این امر موجب شد که جوانان غیرتمند واکنش نشان دهند.

جناب دکتر تاجگردون
شما در خطاب به امام جمعه محترم زیبا فرمودید. حضرت عالی شخصیت اول اجتماعی و فرهنگی شهرستان را برادرانه توصیه فرمودید به سعه صدر و صبوری، که البته ایشان در این مسئله زبان زد خاص و عام هستند.

حقیر به عنوان برادر کوچک شما ، عرض می کنم که مردم شریف گچساران این سعه صدر را از خود جناب عالی و وابستگان سیاسی و انتخاباتی شما انتظار دارند.

با فرض اینکه شخصی نسبت به مسئولی هتک حرمت کرده ، آیا برخورد با ایشان باید قانونی و مدنی صورت بگیرد یا به صورت خیابانی همراه با ضرب و شتم که تداعی کننده نظام ارباب رعیتی باشد ؟!؟

جناب دکتر تاجگردون چنین واکنش های غیر مدنی از طرف وابستگان حضرت عالی حتی در صورت عدم اطلاع شما ، در اذهان و افکار عمومی خاطرات زیبایی را به یادگار نمی گذارد ، کما اینکه رد پای چنین رخدادهایی همچنان هویداست ...

جناب دکتر تاجگردون،برادرانه بگویممدیریت نکردن این چنین رخدادهایی که در طول زمان تبدیل به یک اپیدمی اجتماعی می شود ، محبوبیت حضرت عالی را در افکار عمومی تنزل می دهد.شخصیت حضرت عالی و نظام مدیریتی شما ، الگوی رفتاری جوانان شهرستان است.

حقیر ، دوست دار حضرت عالی هستم و اگر انتقادات اینجانب همرا با رک گویی های صادقانه و دلسوزانه بوده ، علت این است که شهرستان گچساران مانند گذشته با عزت در مسیر انقلاب حرکت کرده و خدای نکرده جامعه به سمت دو قطبی شدن نرود.

 کلام آخر

از تمامی اصحاب رسانه و اهل قلم تقاضامندم که انصاف را در ارائه تحلیل هایشان مد نظر قرار دهند.

و من الله توفیق..

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها