نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. اسفند 1396 - 17:31
زینل زاده با قاپیدن فرصت، جشن کوچک و‌خودمانی تاجگردون را به محاق برد.برای همین است که برخی اگرنه حتی نه برای این دوره، که برای آینده معتقدند زینل زاده مرد اول گچساران خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بهنام عکاشه-شاد نیستیم ولی امیدوار می مانیم.این چیزی است که پس از مراسم گزارش عملکرد غلامرضا تاجگردون، در گفت و گو‌با اکثر فعالان سیاسی چپ، راست و قشقائی به من گفته شد.

واضح بود. برای چپ ها قضیه نه آنطور بد بود که برخی منتقدین پیش بینی می کردند و نه آنگونه خوب مانند سال ۹۴.البته آن مجمع در فضای انتخاباتی برگزار می شد.

برای راست هم وقایع اینقدر خوب پیش نرفت که فکر می کردند ولی عدم حضور برخی طوایف و بزرگان، آنها را در بازی نگاه داشت.هواداران ولی سخنان با اعتماد بنفس تاجگردون که کمتر نشانه ای از ضعف در آن مشهود بود را باعث افزایش روحیه خود می دیدند.

حضور خیره کننده ترکها حتی برخی مخالفین برای او که از این ناحیه مورد شماتت فراوان قرارگرفته بود، روحیه افزا بود.حضور باشت کلونی اصلی حامی تاجگردون، که موجب سرخوردگی او در انتخابات ریاست جمهوری بودند اوضاع را بهتر از آنچه بود که چپ ها در ذهن تداعی کرده بودند.

اما راست ها که احتمالا باید همه‌تخم مرغ هاشان را در سبد بویراحمد گرمسیر بگذارند، بی شک استراتژی حود را نوشته شده دیدند.

نوع سخنرانی تاجگردون و کنایه و‌ اشاره مداوم او به سردسیر و‌گرمسیر، نشان داد راست ها به درستی نقاط ضعف مرد اول استان را بازشناسی کرده اند.

اما از سوئی سیاسیونی نیز هستند که می گویند تاجگردون با ظرافت در حال تراشیدن کاندیداهای مدنظر خودش است.آنها حتی به‌ گزینه احتمالی بعدی نیز اشاره می کنند.

"یوسف باقری" سومین گزینه پس از سیدقدرت و زینل زاده است که می تواند فضای مورد علاقه تاجگردون نام بگیرد.اما آنچه فضای پس ار جشن را غبارآلود کرد اعلام کاندیداتوری تلویحی زینل زاده بود.

او آنقدر فرصت طلب بود که بعد از شش ماه سکوت نام خود را همچنان در صحنه سیاسی گچساران زنده نگه داشت آن هم در بهترین زمان ممکن.
زینل زاده با قاپیدن فرصت، جشن کوچک و‌خودمانی تاجگردون را به محاق برد.برای همین است که برخی اگرنه حتی نه برای این دوره، که برای آینده معتقدند زینل زاده مرد اول گچساران خواهد شد.

منتقدین او ولی می گویند او همه شخصیت سیاسی اش را از دیگران گرفته، چه زمانی جعفری، چه موسمی دیگر سیدقدرت، و در دوره ای تاجگردون.ولی کیست که نداند او مانند هر شخصیت سیاسی، زمانی خاص را برای ورود به صحن سیاسی انتخاب می کند.

زینل زاده نوشتن این مطلب را از شنبه به یکشنبه به تعویق انداخت، پس لااقل برای راقم مورد تحسین است.

برای او کلاه از سر برداشته و ورودش به عرصه سیاسی را تبریک می گوئیم.او می داند که راه سختی پیش رو دارد، راهی که به همان اندازه که او را مرد اول گچساران می کند، به همان اندازه هم به حذف همیشگی او از صحنه نزدیک‌است.

زینل زاده اما این راه را انتخاب کرده و‌همین قدر هم برای مردم قابل احترام است.برای تکمیل این نوشتار، باید منتظر واکنش احتمالی تاجگردون هم بمانم و آن وقت قشنگ تر خواهد شد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها