نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. فروردين 1396 - 9:59
حال هستند گروهی که عدم وابستگی آنها را به تاجگردون نمی شود به هیچ وجه توجیه کرد،یعنی کسانی که بدون طرفداری فکری و اندیشه ای از سر تا نوک پا وامدار وی هستند را، نمی توان با این نوع نگاه، که توان و طی پله های ترقی وی وابسته به تفکرات جریان و گفتمانی اصلاحات بوده است، قانع نمود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،طرز نگاه و کلام اولیه، خود هوادار پنداران تاجگردون، در بحث مواضع و تحرکات وی، در انتخابات ریاست رژیم جمهوری!!

 شاید در نگاه اول ما هم با توجه به تکاپوی تاجگردون برای جستن هر روزنه ای به محتملان آینده قدرت، و هر از گاه نامی از وی در شوراها، کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف و بی ربط به تخصص و افکار وی، این طور بیاندیشیم و پاسخ دهیم.

اما اگر منطقی و واقع بینانه و حتی محلی خودمانی به این قضیه بنگریم، هر شخص و جریانی باید پله ها و سکوهای ترقی را مادامی طی کند که در شهر، استان و منطقه خود دارای پشتوانه عظیم فکری و گفتمانی باشد. یا حتی اگر تز معروف و تاریخی زهره رهنورد را برای دو آتیشه های احساساتی مثال بزنیم، این مناطق و شهرها هستند که فرزند و داماد خود را تنها نخواهند گذاشت.(البته این حدث و گمانه ای نزدیک به واقعیته و نه کمدی قاطعانه واقعیت).

  حال هستند گروهی که عدم وابستگی آنها را به تاجگردون نمی شود به هیچ وجه توجیه کرد. یعنی کسانی که بدون طرفداری فکری و اندیشه ای از سر تا نوک پا وامدار وی هستند را، نمی توان با این نوع نگاه، که توان و طی پله های ترقی وی وابسته به تفکرات جریان و گفتمانی اصلاحات بوده است، قانع نمود.

 
 اینها را گفتیم که به اینجا رسیده باشیم، و به این دوستان و مریدان سر در زیر برف کرده بگوییم که تفکر اصلاح طلبی است که چربش داشته و دارد و خواهد داشت بر نام تاجگردون، از گذشته تا به امروز و نه بالعکس!!!

 بنابراین و دراین شرایط که نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری هستیم، و باز به اصطلاح زیرکی که وی گمان و به کار برده تا چه بسا در روند بستن ستادها و طرفداری صرف از نامزدها نباشد(حضور در هیات اجرایی انتخابات ریاست جمهوری).

با توجه به اینکه یک دوره ای شدن احتمالی روحانی را بیش از پیش احساس کرده است. انتظار رهبران اصلاحات در استان از وی چه می شود، البته ناگفته نماند که سران و لیدرهای جریانات مختلف سیاسی در کشور، بیش از پیش اعتمادشان از وی سلب شده است.

 
بگذریم، با توجه به این شرایط تحمل و موضع قوی در برابر این همه به قولا زیرکی ها که تداعی سیاست های معاویه در کتب و روایات دینی است، آیا باعث دوری بیش از پیش آنها از این رحم اجاره ای می شود یا خیر؟ که در این صورت ثبات و پایبندی خود را به آرمان های اصلاحات، زیر سوال خواهند برد.

 
 اما در پایان ما را به بحث ها و جدل های درون گروهی جریانات اصلاح طلب و اصلاحات در استان چیکار!!!هدف تحلیلی بود در جهت روشنگری خواب های آشفته و خالی نماندن عریضه، یا حق.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

باز هم اومدید از این تحلیل های آبکی نوشتید تا عقده های ناشی از حسادتون رو پشت اصلاح طلب بودن یا نبودن تاجگردون پنهان کنید؟ مگه تاجگردون خودش درخواست داده که عضو کمیته برگزاری انتخابات باشه ازش دعوت کردن و اومده. اون بالایی ها عقلشون بهتر از من و شما میرسه که چکار کنن. چرا نمیگید چون همه بهش اعتماد دارن اون رو به این کمیته دعوت کردن چرا از این منظر به قضیه نگاه نمیکنید؟ رحم اجاره ای هم حرف زشتی هست که همفکران شما قبلا در مورد روحانی ازش استفاده کردن و از همین حرفت معلومه که شما اصلا اصلاح طلب نیستی و الکی اومدی ژست اصلاح طلبی به خودت بگیری که تاجگردون رو خراب کنی. ما رو چی فرض کردی؟

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها