نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. فروردين 1396 - 23:29
تاجگردون کارگردان خوبی است!
نویسنده: 
اسماعیل زارعی
کدام یک در مقابل کارهای دهان پر کن آقای نماینده صدایی برآورده است که آقای تاجگردون جوانان این شهر جوانان این محله های کم درآمد و کم بضاعت اکنون بیکار هستند و ندار!کارخانه لاستیک سازی که تا چندسال دیگر نیز افتتاح نمی شود چه دردی از این جوانان دوا می کند؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، تاجگردون کارگردان خوبی است ،خوب بلد است بچیند خوب بلد است بازی کند،خوب بلد است بازی دهد، اما در این بازی چپ و راست برای تاجگردون خواسته و ناخواسته بازی می کنند هر کدام خوشحال از شوریدن بر دیگری هستند، اما این مردم هستند که در این بازی مزخرف می سوزند.

مشک و ملار یکی از سنتی ترین مراسمات برگزار شده در این سال های پس از انقلاب است، چرا که ترکیب این مراسم سنتی برگرفته از بازی ها و ساز و نقاره های سنتی است که در تاریخ چندصد ساله یا چند هزار ساله این مردم جای داشته اند اما تاجگردون این را خوب فهمیده است و خوب می داند که یک شبه نمی توان این سنت ها را از مردم گرفت.

پس با این پشتوانه بازی خوبی راه می اندازد و خوب می داند آن طرف عده ای خواسته یا ناخواسته مخالف داد شرع و حلال و حرام را می زنند و این طرف هم خنده حلال است و سنتی عجین شده با پوست و خون مردمی که در مراسمات شادی شان،اکثر قریب به اتفاق چپ و راست و یا اصلاح طلب و اصولگرا همه با هم در استفاده از این سنت برابرند.

چه نگاه تان حلال باشد چه حرام مردم در این گناه شریک جرم نیستند و مجرم آن هایی هستند که کارگردان و بازیگردان این ماجرا هستند و آن هایی که داد و بیداد می کنند و می خواهند حرام شرعی طرب و آواز و رقص را به تاجگردون بچسبانند که درک این حقیقت برایشان سخت است که با این کار تاجگردون مدال حمایت از سنت و دیانت شرعی را می گیرد و مخالفان تابلوی مهاجمان به سنت و شرع .

اما کدام یک در عاقلانه ترین منطق آمده است و در مقابل کارهای دهان پر کن آقای نماینده صدایی برآورده است که آقای تاجگردون جوانان این شهر جوانان این محله های کم درآمد و کم بضاعت اکنون بیکار هستند و ندار!کارخانه لاستیک سازی که تا چندسال دیگر نیز افتتاح نمی شود چه دردی از این جوانان دوا می کند؟

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها