نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. دى 1395 - 9:23
متاسفانه تنها چیزی که به واسطه برجام نصیب ما شد و به عنوان برگ برنده ای در کارنامه آقای روحانی رونمایی شده ایجاد اشتغال برای 100 هزار آمریکایی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،27دی ماه ظاهرا سالروز اجرایی شدن برجام است ، برجامی که در یک سال گذشته همیشه در صدر اخبار کشوری بود اما به واسطه وفات آیت الله هاشمی در چند روز گذشته خیلی خبری از آن نبود، نه از معجزات برجام و نه از آخرین اخبار در خصوص نقض آن توسط کدخدا .

برجامی که قرار بود مشکل آب خوردن مردم را حل کند، قرار بود معضل آلودگی هوا را برطرف کند، برجامی که قرار بود باعث شود از رکود عبور کنیم و شاهد حضور متعدد شرکت های خارجی باشیم.

 اما متاسفانه تنها چیزی که به واسطه برجام نصیب ما شد و به عنوان برگ برنده ای در کارنامه آقای روحانی رونمایی شده ایجاد اشتغال برای 100 هزار آمریکایی در پی قرارداد 16 میلیارد دلاری با ایرباس و قراردادهای گوناگون با اروپایی ها بود؟!.

آقای روحانی به گونه ای از برجام سخن می گفت و هنوز نیز آنچنان بر سخنانشان تاکید دارند که به نظر می رسد خود ایشان نیز دچار توهم باور شده که برجام این آفتاب تابان سایه جنگ را از سر کشور ما دور کرده!!در طول یک سال گذشته نه تنها وضعیت معیشت مردم بهتر نشده بلکه روز به روز شاهد افزایش قیمت محصولات و کاهش قدرت خرید مردم هستیم.

اینجاست که باید از آقای روحانی پرسید نتیجه سه سال مذاکره با آمریکا چه شد؟ مگر قرار نبود وضعیت معیشت مردم بهتر شود؟ مگر قرار نبود هم چرخ سانتریفیوژ ها بچرخد هم زندگی مردم؟ پس چه شد آقای روحانی!

آقای روحانی و حتی حامیان دولت تدبیرو امیدشان بعضا اظهار نظرهایی می کنند که تعجب همگان را در بر دارد ،و این درحالی است که با وقاحت تمام هدف از سه سال مذاکره با کدخدا و دیپلماسی ذلت و تحقیر را اینگونه بیان می کنند:"هدف از برجام اثبات غیر قابل اعتماد بودن آمریکا بود".

در این خصوص باید گفت آقای حقوقدان آن زمان که بلند فریاد می زدید با کدخدا بستن راحت تر است باید فکر این گندکاری را می کردید، آن زمان که رهبرانقلاب بارها اعلام کردن آمریکا غیر قابل اعتماد است و من به مذاکرات خوشبین نیستم باید این فکررا می کردید .

جناب آقای روحانی! آیا هنوز وقتش نرسیده است که به ملت بگویید اشتباه کردید، تا کی می خواهید به برجام نافرجام این خسارت محض امید داشته باشید! برجامی که خدا آورده بود خدا هم برد!؟.

متاسفانه در حالی که نقض صریح برجام از طرف آمریکا و رئیس جمهور مودبش بر همگان آشکار شده و رئیس جمهور حقوقدان ما هم به آن اعتراف کرده ولی عملا شاهد هستیم که از طرف دولت محترم نه تنها هیچگونه اقدامی صورت نگرفته بلکه برخی از مسولین آن را توجیه کرده و به دفاع از عمل بی شرمانه آمریکایی ها می پردازند که این هم خود جای بسی سوال دارد.

در حالی که نقش برجام در زندگی مردم عملا صفر بوده متاسفانه با ورود یک هواپیمای استیجاری می بینیم که مسئولین ما همگی به استقبال آن می روند و از خوشحالی در پست خود نمی گنجند و علی الظاهر اگر به خاطر وفات آیت الله هاشمی نبود قطعا شاهد جشن باشکوهی از طرف مسئولین بی عزت بودیم .

باید از مسولین بی تدبیر دولت محترم پرسید در ایجاد 100 هزار شغل برای آمریکایی ها چه افتخاری وجود دارد؟ قلب راکتور اراک را بتن ریزی کردید، آبروی ملت ایران را بردید، براستی قیمت یک هواپیما اینقدر ارزش دارد؟

آقای ظریف در جلسه کمیسیون امنیت مجلس می گوید که اشتباه کردیم به جان کری اعتماد کردیم پس با کدوم منطق دوباره به وعده های آمریکایی ها اعتماد کرده اند؟

متاسفانه آقای عراقچی که بعد از نقص برجام توسط آمریکا در خصوص تمدید isa ناپدید شده بود پس از مدتی دوباره پدیدار گردید و باز هم در مذاکره با آمریکایی ها شاهکار دیگری خلق کردند و باز هم به آنها اعتماد کردند.متاسفانه این طرز تفکر در دولت تدبیر و امید بسیار خطرناک بوده و خسارات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت.

به دوستان در دولت راستگویان عرض می کنم اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید،در برابر دشمنانتان هم اندکی غیرت داشته باشید و به راحتی آبروی ملت را نبرید،در سه سال گذشته انواع توهین ها را به منتقدین تان نسبت داده اید اما آخر همه فهمیدند که حق با بی شناسنامه های لبو فروش بوده و برخی دولتمردان بی تدبیرتان به واسطه  برجام نافرجام به جهنم حواله داده شدند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها