نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. شهريور 1398 - 14:12
امام جمعه گچساران : مجموعه آموزش و پرورش به نکته عفاف و حجاب توجه داشته باشد و هر بخش نامه‌ای و یا مصوبه ای که با اسلام و قرآن مغایرت داشته باشد اعتبار ندارد و آموزش و پرورش، آموزش و پرورش اسلامی است و به آیین نامه و بخش نامه دقت داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد، تقوا راه رسیدن به خداوند است.

وی با اشاره به مناسبت ‌ای این هفته و با اشاره به فرمایشات مقتدرانه مقام معظم رهبری افزود: رهبری در پاسخ به آمریکایی‌ها و اروپایی ها و سست عنصران داخلی نکاتی را بیان کردند.

حجازی افزود:رهبری بیان دارند، چنانچه آمریکا حرف خود را پس بگیرد و توبه کند و  معاهده هسته ای آن را لغو کرده است،  در ان صورت بازگشت و در جمع کشورهای دیگر می‌تواند با ایران صحبت کند.
وی اذعان کرد: در غیر این صورت هیچ گونه مذاکره‌ای و هیچ حرفی بین مسوولین جمهوری اسلامی ایران و آمریکایی‌ها اتفاق نخواهد افتاد.

امام جمعه گچساران ابرازکرد: بنابراین توصیه می‌کنیم به دولت مردان پرتلاش و خدوم از زحمات خالصانه آنها تشکر می‌کنیم و توصیه می کنیم به جایگاه جانشین امام عصر(عج) توجه و اطاعت از ایشان واجب و تخطی حرام است.

وی با اشاره به دیدار رهبریبا موکب داران عراقی نکاتی را بیان کردن، افزود: راهپیمایی اربعین حقیقتا یک حادثه بی‌نظیری است  که نه فقط در دوران ما بلکه در هیچ دوران دیگری نبوده است.

امام جمعه گچساران اذعان کرد: رهبری بیان دارند که لازم است حادثه اربعین را هر چه باشکوه تر، پربارتر و معنوی‌تر برگزار کنیم.

وی ادامه داد:  انتظار داریم اهل فرهنگ و هنر برای این مراسم برنامه‌ریزی کنند چرا که هدف اسلام ایجاد تمدن نوین اسلامی است.

حجازی با بیان اینکه دشمن از ایجاد تمدن نوین اسلامی هراس دارد، گفت:  با ایجاد تمدن نوین زمینه ظهور امام زمان فراهم می شود.

وی عنوان کرد: رهبری در دیگر بیانات خود عنوان کرده که کشورهای اسلامی دارای ظرفیت عظیمی هستند که اگر از آنها استفاده شود اسلام به اوج خواهد رسید.

حجازی ادامه داد: مسوولان امر توصیه کردند که رائران اربعین حسینی از کاروان های مورد اعتماد و قانونی  استفاده و ثبت نام کرده و در این مراسم شرکت کنند.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: پیش بینی شده امسال بیش از ۴۰ میلیون نفر در اربعین حسینی شرکت کنند که این ظرفیت عظیم در روز اربعین حسینی در یک شهر محدودی خدمات به زائران هم برای مسوولان امکان پذیر نخواهد بود و هم امکان آن دارد که دشمن به فکر دسیسه دیگری باشد.

حجازی با اشاره به ۳۱ شهریورماه سالروز آغاز جنگ تحمیلی گفت:تحمیل جنگ هشت ساله به  کشوری که تازه انقلاب کرده و ارتش ، سپاه منظم آن هنوز تشکیل نشده و وضعیت آن چنان نیست
هشت سال با ایران می‌جنگند و ایران با عنایت خداوند پیروز می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان در دسیسه دیگر داعش را تشکیل دادند، افزود: خیلی گفتند دیگر تمام شد و خاورمیانه را تصرف کردند اما امروز دارند تمام می‌سوزند و می‌گویند آن قدرتی که خاورمیانه را تغییر داد آن قدرت خطرناک است.

امام جمعه گچساران با بیان اینکه بایستی راه و خط مشی شهیدان را ادامه داد تا همچنان پیروز و ملت‌های مظلوم جهان را از مهالک نجات دهیم، ابراز کرد: امروز ایران اسلامی در سایه اسلام، قرآن و اهل بیت به جهان خاصه به استکبار فخر می‌فروشد.

وی با اشاره به آغاز سال تحصیلی گفت: توصیه می کنم آموزش و پرورش به حجاب و عفاف توجه ویژ‌ای داشته باشد چرا که در این راه خون‌ها داده شد.

امام جمعه گچساران خاطرنشان کرد: مجموعه آموزش و پرورش به نکته عفاف و حجاب توجه داشته باشد و هر بخش نامه‌ای و یا مصوبه ای که با اسلام و قرآن مغایرت داشته باشد اعتبار ندارد و آموزش و پرورش، آموزش و پرورش اسلامی است و به آیین نامه و بخش نامه دقت داشته باشد.

وی افزود: انتظار داریم هم اولیا و مربیان دانش آموز، دانشجو و طلبه با سواد و با تقوا تربیت کنیم هم علم و هم تقوا داشته باشند.

حجازی خاطرنشان کرد:چهارشنبه سوم مهرماه کنگره یادواره ۲۱۰ شهید ارتش کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی گچساران برگزار می‌شود.

وی گفت مراسم دهه آخر ماه محرم از امشب با حضور سخنران کشوری بعد از اقامه نماز مغرب و عشا  در مصلی گچساران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها