نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. آذر 1399 - 10:27
فعال سیاسی گچساران گفت:امروز ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان ارزشمند کشورمان، راهبرد دشمن در کنار ‫جنگ نرم‬ و ‫میز مذاکره‬ است که با این وجود آیا هنوز عده‌ای بزدل، دل به مذاکره با غرب بسته‌اند و بازهم اعتماد به جنایتکاران جهان را مزمزه می‌کنند؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص ترور شهید هسته ای کشورمان گفت:باید توجه داشت که ضامن توسعه اقتصادی روز،نقش آفرینی در قدرت جهانی و مقابله با تهدیدهای جهانی سه برند ایران اسلامی در مقابل با استکبار جهانی است.

 وی افزود:بنابراین با یک نگاه و رصد تهدیدهای استکبار جهانی بویژه فرزند ناخلفش اسرائیل ، مزدوران منطقه ای و نیز عوامل خودفروخته داخلی بازهم شاهد چرخشی از دهه سوم انقلاب در مقاصد و نقطه های هدف آنها بوده ایم.

رمضانی ادامه داد:آغاز بحث اینجاست که در دهه اول و دوم انقلاب با تئوری پردازان انقلاب و طراحان ساختار نظام کار داشتند و نقطه هدف استکبار جهانی همین مسئله بود که به عنوان نمونه ترور و شهادت شهید بهشتی ، شهیدمطهری ، شهید رجایی ، باهنر،شهدای محراب و نیز برنامه ترور مقام معظم رهبری (رئیس جمهور وقت) و ده ها موارد دیگر را می توان نام برد چرا که دشمنان تلاش می کردند که جمهوری اسلامی شکل نگیرد و بدنبال حذف صاحبان متد و مدل نظام بودند.

این فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:به هرحال دشمنان انقلاب اسلامی، اما غافل بودند که در مدرسه "روح الله "صدها بهشتی و مطهری برای ادامه مسیر انقلاب تربیت شده اند.

وی در ادامه گفت:بنابراین از دهه سوم انقلاب، استکبار جهانی نیز تغییر تاکتیک داد چرا که از حذف برخی چهره های انقلاب و نظام اسلامی مایوس و نا امید شده بودند،اما رویکرد و نقطه هدف دشمنان در دهه سوم انقلاب ، همان اختلال در مولفه های قدرت نظام را که قدرت چانه زنی و رقابت نظام که گاهاً نه تنها در منطقه ، بلکه در جهان از مدعیان قدرت پیشی می گرفت را هدف قرار دادند.

این فعال فرهنگی گچساران افزود:چرا که علوم هسته ای همه درها و راه های پیشرفت اقتصادی از دریا ، هوا و زمین را بر ایران می گشود و ایران هسته ای با بیشترین مرز دریایی ، ناوگان دریایی اش با اندک سوخت هسته ای ، آب های جهان را در می نوردد و این یعنی پیشرفت و توسعه و برداشتن قدم بزرگ در جهان.

رمضانی اظهارکرد:بله،شهدای هسته ای گام های بزرگ پیشرفت و توسعه را برای ملت ایران برداشته بودند،اما در حقیقت باید سوال کرد که منتخبین ما در مجلس و دولت در مقابل تهدید و ترور دانشمندان هسته ای چه کردند؟و باید پاسخگو بود که مسئول این ناامنی‌ها کیست؟چرا که برخی از مسئولین غربگرا هم دسترنج آنها را با بتُن پلُمب کردند و هم مقابل دشمن پرچم سفید بالا بردند!.

وی تصریح کرد:با این حال در جریان جبهه مقاومت که سردار دلها ، ابر قدرت شرق را به سربازی در مقابل قدرت پوشالی غرب بکار گرفته بودند در حالی که عزت ایران اسلامی را به قله های رفیع رساندند و تنها عشق ملتهای آزاده هم همان سرباز سردار دلها بودن و مدافع حرم بودن بود.

رمضانی ادامه داد:چقدر نامهربانی ها ، زخم زبان ها و کُرنش ها از کسانی که باید این قدرت معاصری که می رفت تا بساط قدرت های استکباری را در هم بریزد نیز صورت گرفت،تا جایی که با معامله ، برجام و نیشخندها عظمت و قدرت چالش جریان مقاومت را تنزل دادند و با این حال روزی در تاریخ خواهند نوشت چه کسانی مانع قدرت اسلام ، پیشرفت و صدور انقلاب به مانند صدر اسلام در دروازه ورودی به غرب در اسپانیا شدند.

فعال سیاسی گچساران درادامه گفت:بنابراین کسانی که دیروز نافرجامی ، برجامشان را در موشک های طهرانی مقدم می دانستند؟،همان موشکی که بعد از شهادت سردار دلها ، حامل پیام خشم ملت ایران و ملتهای بیدار جهان بود و آمریکایی ها را در لاک خود فرو برد که امروز تاثیرش را در انتخابات آمریکا دیدیم.

وی افزود:پس این نگاه و تصمیم های منفعلانه داخلی که فرصت را برای استکبار جهانی محیا می کند و بعد از هر اتفاقی و سرمایه ای که از این کشور می گیرند آه و ناله آنها هم بلند می شود، نکبتی بود که در تصمیم ها ، اظهارنظرهای منفعلانه و وطن فروشانه شما مسئولین غربگرا  به ارمغان آورده است.

رمضانی گفت:امروز ترور دانشمندان هسته ای و نخبگان ارزشمند کشورمان، راهبرد دشمن در کنار ‫جنگ نرم و ‫میز مذاکره است که با این وجود آیا هنوز عده‌ای بزدل، دل به مذاکره با غرب بسته‌اند و بازهم اعتماد به جنایتکاران جهان را مزمزه می‌کنند؟. 

وی تصریح کرد:امروز عامل این شهادت ها که گرفتن فرصتها از این ملت است را باید در درون جویا شد که چه کسانی برای استکبار دانه ریختند چرا که حاصل و عواقب دانه ریختنشان را هم گرفتند و آن گرفتن فرصت ها و انسانهای بزرگی از این انقلاب بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها