نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. مرداد 1398 - 8:32
سوال از آنهایی که با شیاطین قدم می زدند و امضایشان را تضمین میدیدند و با طناب سستشان ملتی و امتی را به قعر چاه می فرستادند زمانی برای متنبه شدن نرسیده است ؟ تا کی و تا چه زمان تجربه سازی ؟ آیا پینوکیوی قصه ما هرگز بزرگ نمی شود؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، شروع استعمار از غفلت ملتها شروع می شود و آنجائیست که یک عده با رسیدن به تجهیزات و تجربیاتی جامعه های مورد غفلت و فاقد تجربه را  مستعمره خویش قرار می دهند و با  ایجاد تفرقه و قلع و قمع  مراکز قدرت مثل ارکان رهبری واحد و ایجاد موج ناامیدی و ساخت فرقه های کاذب در جهت باورهای اصیل ملی و مذهبی به استعمار خویش ادامه می دهند .

تجربه ایجاد شده در چهل سال عمر با برکت نظام اسلامی  شاهد این صحبت است هر کجا کارهای اساسی در دالان مذاکرات و ژست های روشنفکرانه و گفتگوی تمدنها گیر کرد انواع ترفندهای دشمن و مکرهای گوناگون رونمایی می شود و باعث توقف و گاها عقب گرد کشور و ایجاد هزینه های گران برای ملت و کشور می شود،هرکجا کارها  گره  خورد  این تفکر انقلابی بود که راهگشا و حلال مشکلات بود.

 در تفکر انقلابی هرکجا ولایت پذیری محض وجود داشت جهش های چشمگیر مشاهده شد مثل قضایای هسته ای و‌تولید سوخت ۲۰ درصد و‌موشک های نقطه زن و قدرت پیشگیرانه دفاعی و ایجاد هسته های گوناگون مقاومت در منطقه.

  تاریخ حداقل ۲۰۰ ساله استعماری نشان داده است هرکجا پتانسیل های کشورها شناخته شده و از آن به نحو احسن در مقابله با زیاده خواهی های استعمار و استکبار استفاده شده و ایستادگی کردیم و به خداوند اعتماد کردیم باعث توقف و عقبگرد مستکبران شده و هرگاه پتانسیل ها نادیده گرفته شده ته آن پرو شدن دشمنان و ایجاد تحریم های بیشتر و جلو آمدن  دشمن تا عبور از خاکریزهای دفاعی و امنیتی کشور است.

 دنیا دار تجربیات است واز آنجا دار مکافات خوانده شد که انسانها از تجربیات تاریخی شان استفاده نکرده و خود دوباره در چرخه تجربه شدن برای آیندگان گرفتار می شوند.

 در قضیه تحریم ظریف و خیانت روشنفکران و خط تفکر همیشه لرزان که زمین ها را همیشه می دادند تا زمان بگیرند و هم زمین می رفت و هم زمان ،شش سال در چرخه امتیاز دادن و لبخند زدن جز خسارت محض چیزی نه نصیب ملت و کشور شد و نصیب خودشان؛ چون "گندم های ری" که خائنان به اسلام و ولایت تا زمان ،زمان است و بشریت بر روی کره خاکی زیست می کند هرگز از آن نخواهند خورد و خسر دنیا والاخره هستند.

 و درس عبرتی ست که باید برای مردم و نسل جوانی که ولایت فقیه و امام امت چشم انتظار خودسازی و ورود آنها به صحنه های مدیریت و خدمتگزاری در این سرزمین علوی ست شود و نمونه بارز این تفکر و کارایی این تفکر در توقيف كشتي انگليسي بر همگان عیان شد.

 چيزي كه در این قضیه اهميت داشت سرعت نيروهاي مومن و اطاعت از  فرمان ولي فقيه در کمترین زمان( بعد از صدور در كمتر از سه روز) و ديديم اين اطاعت  پذيري سریع و محض باعث بر باد رفتن نقشه دشمن در ايجاد ترس در ملت و دولت و ايجاد بن بست براي فروش نفت و‌اقتصاد و تجارت ايران بود كه شجاعت این مردان  و اطاعت از فرمان رهبري باعث برهم خوردن و ايجاد و معادلات جديد در منطقه شد «یاَیّهَا الَّذینَ ءامَنوا اَطیعُوا اللّهَ واَطیعُوا الرَّسولَ واُولِى الاَمرِ مِنکُم فَاِن تَنازَعتُم فى شَى‏ء فَرُدّوهُ اِلَى اللّهِ والرَّسولِ اِن کُنتُم تُؤمِنونَ بِاللّهِ.

  و‌حال سوال از آنهایی که با شیاطین قدم می زدند و امضایشان را تضمین میدیدند و با طناب سستشان ملتی و امتی را به قعر چاه می فرستادند زمانی برای متنبه شدن نرسیده است ؟ تا کی و تا چه زمان تجربه سازی ؟.

 آیا پینوکیوی قصه ما هرگز بزرگ نمی شود؟یا قضیه چیزهای دیگری ست… با آنکه فرصت سوزی هاشان قابل جبران نیست، بدانند که راه حقیقی و فلاح جز حرکت در خط ولایت و استقامت در برابر گردن کشان راه دیگری نیست و بدانیم وقتی جامعه ای به حکم خداوند ولی و امام خودش را حمایت می کند و در راه اجرای فرامین الهی پایمردی می کند و در برابر حوادث‌شکیبایی می کند کمک الهی فرا می رسد و کار به انجام می رسد، صابر در امور و مطیع امر الهی باشیم. 

سید حسن مجتبوی 

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها