نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آذر 1395 - 11:17
برخی هنوز به لطف کدخدا امیدوارند!
نویسنده: 
محمد بهنامی نیا
جناب رئیس جمهور هم در اقدامی غیر منتظره و واکنشهای که قول داده بود تا دربرابر تمدید تحریم ها انجام دهد، با شرکت بوئینگ قرارداد می‌بندد،آیا با پول خریدهواپیما از شرکت بوئینگ نمی توانستیم در سرمایه گذاری داخلی و اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنیم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،پس از کش و قوس های فراوان بر سر مسئله نقض برجام از سوی آمریکا دولت راستگویان دست به اقدامی عجیب می زند!

ما که تا اینجا هم از تیم حریف عقب بودیم یک گل بخودی دیگر توسط تیم نیویورکی ها دریافت کردیم گلی که شادی را به اردوی تیم کدخدا برد.

امضای قرارداد با بوئینگ برای خرید 80 فروند هواپیما از کدخدا از یک طرف، اشتغال زایی برای کارگران این شرکت نیمه تعطیل از سوی دولت راستگویان از طرف دیگر ؟!

رئیس هیئت اجرایی برجام جناب عباس خان عراقچی که این روزها آفتابی نمی شود تا پاسخگو باشد. جناب رئیس جمهور هم در اقدامی غیر منتظره و واکنشهای که قول داده بود تا دربرابر تمدید تحریم ها انجام دهد، با شرکت بوئینگ قرارداد می‌بندد؟!.

با این کار معلوم می‌شود که به نقض برجام از طرف آمریکا اعتقادی ندارندو هنوز امیدوار به لطف کدخدا هستند ونقض برجام را قبول ندارند.

آیا با پول خریدهواپیما از شرکت بوئینگ نمی توانستیم در سرمایه گذاری داخلی و اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنیم؟

این شرکت اعلام کرده از سال 97 شروع به تحویل هواپیما به ایران را آغاز می کنیم، آیا برجام تا سال 97 از سوی آمریکا نقض نخواهد شد؟ در اینصورت تکلیف این پول چه می‌شود؟

 آیا دوباره بلوکه خواهند شد؟ این همه گل بخودی تا دقایق پایانی کافی نیست؟ پای روباه پیر هم در برخی از مسایل منطقه باز شده و بر علیه جمهوری اسلامی هتاکی می کند، این هم نتیجه بازکردن سفارت برای آنها در کشور ما بود.

ما هم به عنوان یک هوادار از تیم روحانی و دار و دسته نیویورکی ها از شما می خواهیم تا گل به خودی دیگری را به خود نزدین بازی را تعطیل و از ادامه بازی انصراف دهید.

فصل جدید بازی ها از خرداد 96 آغاز خواهد شد، شاید تیم شما در لیگ جدید حضور نداشته باشد و فرصتی برای جبران نباشد...

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

اینها هنوز خواب آمریکا را می بینند ، و به قول حضرت روح الله "آنها که خواب آمریکا را می بینند ، خدا بیدارشان کند" .. و سلام خدا بر هرآنکس که هدایت شد
واقعا موافقم با نظرات دوست عزیزمون و تاسف ها دارم برای برجام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها