نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آبان 1395 - 7:02
باز هم مواضع متناقض آقای نماینده/
تاجگردون و بازیگران روز سیاه مجلس!؟
جناب تاجگردون عزیز متاسفانه باید عرض کنم شما یکی از بازیگران روز سیاه مجلسی بودید که بی توجه به دستور صریح رهبری در باب فتنه کثیف ۸۸ وزیرانی را به وزارتخانه ها راهی کرد که در سال ۸۸ نقشی اساسی داشته و در مجلس گذشته نیز مردود شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، سید جواد فدایی،در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت تدبیر و امید اتفاقاتی رقم خورد که فارغ از هر گونه جناح بندی سیاسی واقعا جای تاسف داشت خصوصا اینکه نماینده پر مدعای شهر ما نیز در متن این اتفاقات بوده و قیافه بر افروخته ایشان در این مسئله جای هر گونه توجیه و ماست مالی را باقی نگذاشت.

 

در روزی که مجلس دهم به وظیفه خود عمل نکرد و منویات رهبری در باب فتنه را نادیده گرفت عده ای از نمایندگان مجلس بنا بر وظیفه دینی و ملی خود در فیلتر مسئولان سابقه وزرای پیشنهادی را به چالش کشیدند و حضور فعال برخی از آنان را در فتنه انگلیسی اسرائیلی سال ۸۸ محکوم کردند عده ای نیز بودند که به جای طرفداری از نمایندگان مخالف به آنان حمله کرده و ایشان را مورد مذمت قرار دادند.

 

یکی از این نمایندگان که تا کنون وی را اینقدر عصبانی ندیده بودیم آقای دکتر تاجگردون نماینده گچساران و باشت بودند.ایشان پس از انتقادات آقای نقوی حسینی نماینده ورامین از نوع سخنان توهین آمیز حسن روحانی و همینطور سابقه حضور در فتنه و تحصن مجلس ششم آقای آشتیانی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به آقای نقوی حمله کرده و ایشان را مورد عتاب قرار دادند.

 

حال روی سخن با آقای تاجگردون است که همواره خود را مطیع رهبری می نامد و احترام به نظر مردم و آزادی بیان را شعار خود می داند.

 

آقای تاجگردون چرا اینگونه برای کسی که حرف حق زد و حضور در فتنه را محکوم کرد داغ کردید ولی در روزهای فتنه خم به ابرو نیاوردید؟

 

آقای دکتر تاجگردون چگونه است که برای یک حرف معمولی رگ گردنتان ورم کرد ولی برابر ظلم هشت ماهه دوستان شما در سال ۸۸ حتی اخم هم نکردید؟

 

جناب نماینده محترم آیا حرف زدن از فتنه که مورد توصیه رهبری ست و ایشان مدام این خط قرمز را ترسیم و یادآوری می کنند اینقدر مذموم است که یکباره از جای برخیزید و گوینده را منکوب کنید؟

 

اگر شما نماینده واقعی مردم هستید چرا برابر توهین بی شرمانه رئیس جمهور محبوبتان به انقلابیون و خطاب آنان به واژه جدید انقلابی نفهم واکنش نشان ندادید؟

 

چرا تنزیل اختلاس بزرگ ۸۰۰۰ میلیاردی به وام معوق سرخ تان نکرد و عصبانی نشدید؟

آقای تاجگردون برای یکبار تکلیف خود را با فتنه مشخص کنید.؟!

 

نمی شود که هم خود را مطیع و سرباز رهبر بنامیم ولی خاتمی ممنوع البیان و ممنوع التصویر را نیز عاشق باشیم و پیروزی لیستمان را بی هیچ شرمی ممنون تکرار میکنم یکی از سران خود فروخته فتنه بدانیم.

 

جناب تاجگردون هیچگاه به طور صریح اعلام موضع رسمی علیه فتنه نکردید و تنها زمانی که تحت فشار رسانه ها قرار گرفتید در لفافه آن را محکوم کردید ولی باز هم در رفتار و گفتار همان مصاحبه کم رنگ را نقض کردید .

 

آقای تاجگردون همواره دم از احترام به نظر مردم می زنید ولی دیکتاتور مآبانه به اظهار نظر صحیح و به حق همکارتان واکنش منفی نشان می دهید و آزادی بیان را ذبح می کنید.

 

جناب تاجگردون شما در دوره گذشته عضو فراکسیون پیروان ولایت بودید ولی عملا در باب موضوع فتنه انگلیسی آن را نقض کردید و نشان دادید تنها به دلیل در اقلیت بودن به عضویت آن در آمده اید.

 

جناب دکتر تاجگردون شما که سنسور واکنش به سخن همکارانتان زود عمل می کند بهتر نبود پاسخی در خور به آقای جعفر زاده ایمن آبادی بدهید که بر خلاف نظر رهبری بر جاری بودن همیشگی بحث فتنه خواستار پایان یافتن بحث فتنه بودند بدهید و نظرات رهبری در این باره را به ایشان یادآوری کنید؟

 

جناب تاجگردون عزیز متاسفانه باید عرض کنم شما یکی از بازیگران روز سیاه مجلسی بودید که بی توجه به دستور صریح رهبری در باب فتنه کثیف ۸۸ وزیرانی را به وزارتخانه ها راهی کرد که در سال ۸۸ نقشی اساسی داشته و در مجلس گذشته نیز مردود شدند.

 

جناب تاجگردون تاسف عمیق من زمانی بیشتر می شود که شما کمتر از یکسال پیش در یوم الله بیست و دوم بهمن ماه سوگند خوردید از حقوق و منافع مردم دفاع خواهید کرد و یک لحظه منافع حزبی و جناحی خود را بر منافع ملت و نظام ترجیح نخواهید داد اما شما دقیقا بر عکس فرموده خود عمل کردید ، البته صحبتهای آن روز شما بیشتر جنبه انتخاباتی داشت و سعی داشتید طبق معمول در گچساران حرفهای خوشایند اصولگرایی بزنید و مثل روز گذشته در تهران رفتاری اصلاح طلبانه داشته باشید .

 

این رفتار دوگانه شما در هیچ جناحی و در هیچ فردی دیده نمی شود الا غلامرضا تاجگردون که بر حسب اقتضائات زمانه سخن می گوید .باهرها ثابت کردید اصلاحات بر هر ملت و نظامی ارجح است و هر گاه این دو با هم در تعارض باشند منافع ملت و نظام در دیدگاه شما نادیده گرفته خواهد شد چرا که شما باید خوشایند کسانی حرف بزنید و عمل کنید که همیشه دم از ارادتشان می زنید نه نظام اسلامی و ملت ایران.

 

خداوند را شاکرم که مردم شهرم هر سال در غیاب حضرتعالی سالگرد یوم الله نهم دی ماه را گرامی می دارند و در عمل از رفتار شما در این موضوع اعلام برائت می کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها