نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. اسفند 1394 - 9:46
جناب آقای تاجگردون اینبار نیز به شما همچون چهار سال گذشته اعتماد کردیم ؛مهمترین مشکل شهرستانهای گچساران و باشت اشتغال جوانان است که نیاز به سرمایه گذاری دارد تا در کنار آب و خاک و نفت به غنیمت رفته مان جوانانمان هم از آن بهره ببرند.

به گزارش آفتاب جنوب،بعضی ها می گویند چرا تلاش میکنی، باید تلاش کرد انسان کاری رو که می خواهد انجام بدهد باید خوب انجام بدهد؛من برای نمایندگی،من برای نمایندگی خوب،برای اینکه پشتم گرم باشه رای ترک و لر، چپ و راست، لر باوی لر بویراحمد رو می خوام تا بتونم با فراغ بال کار کنم و به مردمان سرزمینم نشون بدم کار خوب در گرو همدلی شماست نه در گرو یه سویه گری غلام تاجگردون؛همه ما باید همدل باشیم وگرنه شما با سی درصد یا سی و پنج درصد می تونید رای بیارید رای بالای هفتاد درصد که رای قاطع است و میتونی تو روی هر وزیر و وکیلی بایستی برای دفاع از شما"این متن عینا گوشه ای از  سخنرانی آقای تاجگردون در یکی از نطق های انتخاباتی اش است.

 

آقای تاجگردون بنده قطره ای از دریای جوانان گچساران هستم که می خواهم چند کلامی با شما سخن بگویم:بحمدالله انتخابات تمام شد و همه از جمله شما در کنار هم خوشحال شدیم که بار دیگر همه ما مهر تاییدی بر نظام و انقلابمان زدیم.

 

دیروز در گچساران در کنار کل ملت بزرگ ایران آب سردی بر روی یابه گویان و دشمنان نظام ریخته شد تا بدانند جوانان نسل سوم که هیچ، نسل چهارم انقلاب هم از انتخاب پدرانشان خوشحالند و ادامه دهنده راهشان؛

 

دیروز در گچساران و باشت، از دیل تا باباکلان ،از نارک تا ماهور باشت، ازچهاربیشه تا لیشتر،از سرابیز و کلگه تا تل مویزی و ده بزرگ و پیچاب و خان احمد  و همه آمدند و برای اولین بار رکوردی ثبت کردند که در شهرستانمان بی سابقه بود،آقای تاجگردون خود شما مستحضرید در استان ما تابحال در هیچ شهرستانی وکیلی با بیش از 70 درصد آرا موفق به پیروزی نشده است.

 

جناب تاجگردون تابحال از گچساران هیچ نماینده ای دو دور و با این اقتدار موفق به راهیابی به مجلس نشده است .

 

و اما وکیل عزیزمان صحبتهایم همه نشان از وظیفه سنگین شما دارد که باید تلاشتان نسبت به گذشته مضاعف باشد،باید تلاش کنید و با فراغ بال کار کنید،ما همدل بودیم تا شما با بالای 70 درصد کاری را که هدفتان هست را خوب انجام بدهید.

 

جناب آقای تاجگردون مهمترین مشکل شهرستانهای گچساران و باشت اشتغال جوانان است و نیاز به سرمایه گذاری دارد تا در کنار آب و خاک و نفت به غنیمت رفته مان جوانانمان هم از آن بهره ببرند.

 

همه ما می دانیم که مشکل شهرمان فقط از جانب شما حل می شد به شما همچون چهار سال گذشته اعتماد کردیم و از شما همتی مضاعف می خواهیم تا از همه پتانسیل‌ها استفاده کنید و در کنار فضا سازی و بودجه هایی که برای دیارمان روانه می کنید لطفا اشتغال را نیز روانه کنید. باشد که چهار سال آینده رای بالای 90 درصد را از ما مطالبه نمایید.

سید علی موسوی از سادات پیرسبز

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

زنده باد دکتر تاجگردون

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها