نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1394 - 11:06
میرشکاری به حرف نیست به عمل است
نویسنده: 
احمد پورجوادی
اندیشیدم که به راستی این جناب که به راحتی صفرجابجامی کندچرا در طول نمایندگی آقای مرحوم نبی زاده انجام ندادید،که معاون برنامه و بودجه مملکت خواسته باشد از مردم دیارش انتقام بگیرد که چرا به فرد معرفی شده آنان رای نداده اند.

به گزارش آفتاب جنوب، اقای تاجگردون در سخنرانی خود در تاریخ سوم اسفندماه جاری :"اصولگراهادراین بیست سال چه کاری برای این مردم انجام داده اید؟"؛امام حسین علیه السلام در روز عاشورا خطاب به لشکر فریب خورده دنیا،که آمده بودندتا بزرگترین واقعه سوزناک تاریخ را رقم بزنندفرمودند:ای مردم اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید.

                         
وقتی این جمله را جناب آقای تاجگردون ذکر کردند،ناخوداگاه به یاد این جمله امام آزادگان افتادم.

اقای تاجگردون من شما را به آزادگی دعوت می کنم.فکر کردم شاید نمی دانید که در طول این دو دهه چه اتفاقی افتاده است.بعد که تأمل کردم،گفتم،نه مگه میشه کسی لقب معمار اقتصاد ایران را یدک بکشدبعدنداند که چه کارهایی درشهرخودش صورت گرفته است.

اندیشیدم که به چه خاطر این جمله را گفته است تنهافکری که به نظرم رسید این بوده است که ایشان برای بزرگ نمایی کارهای کوچک خود با توجه به پتانسیلی که داشته است وقطعا بیش از این باید انجام می داد.از جاده معرفت و آزادگی بیرون زده است.

برای یادآوری آقای  تاجگردون و دیگر عزیزانی که برایش کف و سوت می زنندزیاد به گذشته این دودهه نمی پردازم و فقط به گوشه ای کوچک از دوره قبل از ایشان می پردازم.

فقط یه جمله و گله مندی از طرف مردم این شهر ودیار خدمت ایشان دارم. و آن هم اینکه اقای تاجگردون اگر نگوییم وظیفه نمایندگی کارهای اجرایی است اما قطعا معاون برنامه و بودجه این مملکت که مسؤول تقسیم اعتبارات مالی این کشور هست،قطعا می باشد.

خوب یادم است که دور گذشته گفتید:که مسؤول دانشگاه علوم پزشکی آمدو گفت این اندازه اعتبار برای چند پروژه می خواهم. و من هم موقع گذاشتن صفرها یک صفر اضافی گذاشتم و میلیون را تبدیل به میلیارد کردم و آب از آب تکان نخورد.

اندیشیدم که به راستی این جناب که به راحتی صفرجابجامی کندچرا در طول نمایندگی آقای نبی زاده انجام ندادید.و به غیر از این فکر می کنم نکنه خدای ناکرده برای اینکه کارهای عمرانی به اسم آقای نبی زاده نوشته می شودکارشکنی کرده باشدنکند که معاون برنامه و بودجه مملکت خواسته باشد از مردم دیارش انتقام بگیرد که چرا به فرد معرفی شده آنان رای نداده اند.

امیدورام که اینگونه نباشدو اگر بغیر از این باشدوای بحالش در یوم الحساب.

اما خدمت آقای خاص فقط ذکر چندکار عمرانی از نماینده اصولگرای قبل از ایشان را یاد آوری میکنم شاید واقعا نمی داند!.

آقای تاجگردون آیا به نظر شما شهرستان شدن بخش باشت با جمعیت بیست هزار نفر کار کوچکی است که به نسبت کارهای خود آن را حقیر می پندارید.کدام کارتان قابل مقایسه با این کار عظیم می باشد؟

آقای تاجگردون تعریف کردن جاده خیرآبادگچساران به بابا میدان در ذیل طرحهای ملی وتعریف بودجه آن در مدت زمان مشخصی که چه گچساران نماینده داشته باشد وچه نداشته باشداتوماتیک در هرسال باید بخشی از آن ساخته شود.بنظر شما کار کوچکی است؟

آقای تاجگردون ساختن دوبیمارستان با پیش رفتی فیزیکی بالغ برهفتاددرصد کار کوچکی است؟

آقای  تاجگردون ساختن وراه اندازی دو دانشگاه[دانشگاه پیام نور باشت و دانشگاه نفت گچساران]کار کوچکی است؟

آقای تاجگردون تغییر ساختار خیابان اصلی گچساران و ساختن زیر گذر برای آن کار کوچکی است؟
 

آقای  تاجگردون ساخت وتجهیز فرودگاه گچساران بنظر شما کار کوچکی است؟.

آقای تاجگردون؛نماینده قبل از شما چند نفر از بچه های این شهر را مدیر کل کردو چند برابر آن را معاون مدیر کل ولی مردم گچساران برای آن یه بنر هم توی شهرشان ندیدندایا بنظر شما کار کوچکی است؟

 

این در حالی بوده است که نه مثل شما آنچنان کارش راحت بوده است که اصولگرا بردارد و اصلاح طلب بگذارد.و نه مثل شما یار غار استاندار ونه مثل شما تنها نماینده به ظاهر اصلاح طلب؛آیا بنظر شما کار کوچکی است؟

آقای  تاجگردون از کارهای کوچک ایشان همانند جشن آسفالت روستاها ساختن چندین پارک گازوآب رسانی به چندین روستا بخش نمودن روستای بوستان کلیدزدن سد تنگ شیو،دردست گرفتن امور اجرایی سدچمشیر،گرفتن امتیاز ابیاری دشتهای گچساران از خیراباد تا امام زاده جعفر به واسطه سد کوثر.

ملی نمودن صنعت نفت گچساران بعد از هفتاد سال و استفاده از نیروهای بومی،ساختن نیروگاه سیکل حرارتی درگچساران،ساخت وتولید ماشین الات صنعتی،گرفتن سیصد میلیارد سهام پتروشیمی گچساران ،خاص گچسارانی ها،که به تنهایی چندبرابر کارهای عمرانی شما است.و بخشیدن آن توسط شما، به یکی از بانکها.و..؟؟

اقای تاجگردون بیش ازاین در حوصله نمی گنجدکه بیش از این بنویسم،ولی نوشتم,بخاطراینکه شنیدم که گفتیدای مردم اگر احساس می کنیدکه جایی واقعیت را نمیگویم رای ندهید.نوشتم تا دوستان کمی تامل کنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها