نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. آذر 1394 - 18:35
یادداشت گچساران
یادداشت روز آفتاب جنوب:
آقای تاجگردون اجازه نخواهیم داد؟!
آقای تاجگردون آیا نسبت به سیلی خوردن دانشجوی خواهر توسط افرادی که شعار خود را زنده باد مخالف من اعلام می کنند و این چنین با بی شرمی این خواهر دانشجو را مورد ضرب و شتم قرار می دهند ،سکوت می کنید؟

به گزارش آفتاب جنوب،بعد از اتفاقات 8 آذر دانشگاه آزاد یاسوج و اجازه ندادن به سخنرانی یکی از فتنه گران و اصلاح طلب فتنه 88 ؛وکسی که سابقه محکومیت را نیز با خود یدک می کشد؛ خیلی ها به اظهارنظر پرداختند .از اظهارات گستاخانه و توهین آمیز فرماندار بویراحمد که اعلام کردبود از سوابق "آذر منصوری" اطلاع داشته و اجازه حضور این فتنه گر به استان را داده است تا اظهارات طنز مانند رئیس دانشگاه آزاد یاسوج که عنوان کرده از سوابق این فتنه گر آگاهی نداشته  و از اظهارات محتاطانه معاون سیاسی امنیتی استاندار تا بیانیه های خواهران ارزشی و انقلابی دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد.

 

 ولی اظهار نظری که باعث شد این متن نگاشته شودواکنش تلگرامی دکتر تاجگردون به این جریان بود، آقای دکتر واقعا شنیدن این حرفا از شما یه خورده خنده دار است در حالی که شما دارید از قانون حرف می زنید؟

 

آقای دکتر مگر یادتان رفته 16 آذر سال گذشته در دانشگاه پیام نور را که با فشارهای شما ،برخی مسئولین و حامیان شما چگونه رئیس دانشگاه سیاست زده دانشگاه را مجبور کردید یادواره شهدای دانشجو را کنسل و فردی که حامی فتنه 88 بود را برای سخنرانی دعوت کنند و یک میتینگ سیاسی برای جریان اصلاح طلب راه بیاندازند، این آیا همان قانون مندی است که ازش حرف می زنید؟

 

 مگر یادتان رفته در جلسه سخنرانی آقای کواکبیان که شما هم حضور داشتید چگونه تصاویر رئیس دولت اصلاحات که یکی از سران فتنه به شمار می رود و ممنوع التصویر بود ،پخش شد و شما هیچ اعتراضی نکردید و وقتی با اعتراض یکی از حاضرین در آن جلسه رو به رو شدید حامیان شما به سوی آن خانم محجبه حمله ور شدند و باز هم شما سکوت کردید!

 

 حالا چه شده است که نسبت به اجازه ندادن به سخنرانی یک فتنه گر این چنین برآشفتید و اعتراض می کنید؟ اما نسبت به سیلی خوردن دانشجوی خواهر توسط افرادی که شعار خود را "زنده باد مخالف من" اعلام می کنند و این چنین با بی شرمی خواهر دانشجو را مورد ضرب و شتم قرار می دهند ،سکوت می کنید؟

 

 آقای تاجگردون شما موضع خود را نسبت به فتنه 88 مشخص کنید و بگویید چه نظری در مورد فتنه 88 و حامیان آن دارید؟

 

آقای دکتر اگر یک وزیر برای حضور فتنه گران در دانشگاه مجوز دهد باید گفت که بی خود کرده! اگه یک فرماندار برای سخنرانی یک فتنه گر خود وارد دانشگاه شود و فشار بیاورد که برنامه برگزار شود باید گفت جناب فرماندار بی خود کرده است! آری آقای دکتر ما خون ها به خاطر این انقلاب داده ایم و به این راحتی ها اجازه نخواهیم داد عده ای به فکر براندازی این نظام مقدس بیفتند.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

با سلام واقعا آفرین به جرات و اقتدار که خیلی سریع و محکم جواب این گونه اظهارنظرات بی خردانه و احمقانه رو دادید و انشاءالله که بازم قاطعانه مقالات و یادداشت ها و گزارشات واقعی و شفاف از سایت شما بخوانیم با تشکر و خسته نباشید_ یا علی ل
بنظرمن کسی نمیتونه چیزی که بهش تعلق داره و مدت زیادی هست داره تو اون راه قدم بر میداره رو کنار بزاره یه ضرب المثلی هست که میگه .گرگی در پوست بره.ولی واقعأ جناب دکتر قطعأ جوابی باید داشته باشند .خوشحال میشویم پاسخ آقای دکتر رو درمورد این موضوع بشنویم
تاجگردون همیشه نون به نرخ روز خوره - اینم یکیش - ولی باید بداند عمر سیاسیش تموم شده - یا علی مدد
مرگ بر فتنه گر
متن خوبی بود منتظر پاسخ آقای تاجگردون هستیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها