نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آبان 1394 - 10:44
طبق شواهد و تذکراتی که برخی نمایندگان در مواقعی به آن اشاره داشتند، در این چند ساله اخیر و خصوصا دوساله اخیر، کمیسیون بودجه مجلس هیچ گونه گزارشی از دخل و خرج مجلس و پرداختی ها به رییس، منتشر نکرده است.

به گزارش آفتاب جنوب،هفته پیش بود که یکی از نمایندگان مجلس، در تذکری آئین نامه‌ای، بحثی را در مورد نبود نظارت بر دخل و خرج مجلس طرح نمودند، وی اعتراض و تذکر خود را همچنین از عدم گزارش سالانه کمیسیون بودجه و نحوه مخارج ریاست مجلس بیان داشت ودر بودجه سالانه نهادها، ردیفی مشخص در اختیار روسا و مدیران قرار خواهد گرفت که نحوه هزینه آن همانطور که از اسمش پیدا می باشد به عهده رئیس می باشد، منتهی با نظارت و گزارش چگونگی هزینه آن.

 

اما طبق شواهد و تذکراتی که برخی نمایندگان در مواقعی به آن اشاره داشتند، در این چند ساله اخیر و خصوصا دوساله اخیر، کمیسیون بودجه مجلس هیچ گونه گزارشی از دخل و خرج مجلس و پرداختی ها به رییس، منتشر نکرده است.

 

حال چگونه تعلق گرفتن و چگونه نظارت کردن و همچنین چگونه گزارش دادن آن به عهده کمیسیون بودجه می باشد که تا به حال از آن شانه خالی کرده است!!،نظرات و دلایل مختلفی را می شود در رابطه با این موضوع مدنظر قرار گرفت. اما سوالاتی که رییس کمیسیون بودجه باید به آنها پاسخ یا به نوعی مطالبه مردم در حوزه نمایندگی وی، از ایشان می باشد.

 

همانطور که همگان و خاصه جناب تاجگردون مستحضرند و مهمتر از همه قبل از رسانه ها و عامه مردم اطلاع دارند، نزدیک به دوسالی است که از نحوه نظارت و پرداختی ها به ریاست و هزینه های مجلس، هیچ گونه نظارت وگزارش از کمیسیون تحت ریاست وی منتشر نشده است، حال سوال اینجاست، آیا عدم گزارش دخل و خرج مجلس از طرف شما و بی شک لابی ها و حمایتهای خاص لاریجانی از ریاست شمارا در راستای هم قلمداد کنیم؟

 

آیا بی رقیب ماندن شما در انتخابات ریاست کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مابین کلیه اقتصاددانان سرشناس مجلس، حکایت از زیربار نرفتن آنان از خواسته پیشنهادی لاریجانی دارد؟

 

جناب آقای تاجگردون مطالبه و سوال اکثریت مردم در حوزه نمایندگی و دیگر شهرهای استان، از شما این است که، چگونه باید بپذیریم که انتخاب شما در کمیسیون بودجه به ریاست، دلیل آن صرفا بحث لیاقت وشایستگی بوده و نه دلیلی مانند بده و بستان و جلب نظر لاریجانی؟

 

آیا ابزار تامین خواسته های مرکز نشینان، ارزش فخرفروشی و صرف هزینهای گزاف جهت بالا بردن بیلبوردهای تبلیغاتی در این منطقه محروم و بر این مردمان محروم را دارد؟

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

خدایی چه کسی میتوانداینهمه بودجه برای گچساران بگیردوتاالان کدام نماینده اینقدرکارانجام داده برای شهرمان چراهمه فقط دنبال تخریب هستیم شماکسی رابیاورید که بتواند این کارهاراانجام دهد تابه آن رای دهیم
ببینید دوست عزیز سوال از همین جا شروع میشه - شما که تایید می کنید این همه بودجه !!! بحث روی همین این همه بودجه هست که اولا؛ معلوم نیست از کجا میاد و چرا نظارتی روش انجام نمیشه و چرا تا این حد بعضی ها بی خیالند نسبت به این بریزو بپاش ها ...؟؟!! ثانیا ؛ این همه بودجه به قول شما که اومده و هیچ نماینده ی دیگه ای نتونسته یا ... کجاها خرج شده (بهتر بگیم ریخته شده ؟!) شاید ظاهرسازی ها و زیباسازی شهر که هیچ وقت هم تمومی نداره از همین بودجه ها باشه و شایدم همایش های زیادی که رکورد داره میزنه یا شایدم میتینگ های انتخاباتی که از یک سال قبل از انتخابات استارتش زده میشه و مهم تر از درد مردم هستن و آدمای پر خرج و هزینه میهمانش (وزیر و ..) میشن ... درصد جوونای بیکارمون کم که نشد هیچ تازه بیشترم شده فرهنگ هم که دیگه جایی نداره اینجا !!! من موندم هزینه ها رو باد می بره یا ...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها