نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. مهر 1394 - 11:35
یادداشت/
خطوط قرمزی که زیر پا گذاشته شد
نویسنده: 
اسماعیل زارعی
مردانگی هم را باید فاتحه اش را خواند، بزدلان سیاست زده،نخبگان عوام فریب در فاجعه خفت بار سکوت فرو رفتند و حرفی به میان نیاوردند، بی عرضگان آنانی هستند که برای رسیدن به کرسی قدرت سیاسی هزاران صفحه را ورق می زنند اما حاضر به خواندن متن برجام نبوده اند.

به گزارش آفتاب جنوب ،حادثه منا هرچند تلخ و ناگوار است اما از آن حادثه ناگوارتر وجدان های خفته ما در مقابل زمین خوردن حرف اول شخص مملکت در عین ناباوری و سکوت همه جانبه امت حزب الله است.آمرزش و مغفرت الهی را برای جمیع شهدای منا می خواهم و تسلی دل همه بازماندگان را از خدواند متعال خواهانم،اما قرائت فاتحه را برای شور و شعور انقلابی و وجدان های خفته لازم میدانم.

 

در شرایط بدر و خیبریم اما جای عمار خالیست،در کنار ایستاده ایم و می خواهیم حضرت سیدعلی خامنه ای وارد میدان شود.آقایان نمایندگان مجلس کهگیلویه و بویراحمد،آقایان سیاسی چپ و راست،اصولگرا و اصلاح طلب،مستقلین و بی طرف ها دو راه چاره برای شما اندیشیده ایم.

ما اندیشیده ایم که دست از مبارزه انتخاباتی برای کسب قدرت سیاسی در این روزهای مهم و حساس انقلاب اسلامی بردارید،ما اندیشیده ایم از سفرهای شهر به شهر روستا به روستا طایفه به طایفه برای نشان دادن حمایت مردمی و کری خواندن برای انتخابات مجلس آینده دست بردارید.

 

امروز در شرایط مات و مبهوت به وجود آمده مجلس شورای اسلامی و دولت یازدهم در مواجهه با برجام عمارگونه آنچه را که می دانید تبیین کنید از آنچه نقد منصفانه است،مگذارید خطوط قرمز به حاشیه میدان کشیده شود،آقایان مگر شما ادعای انقلابی گری و طرفداری از ولایت فقیه را بر زبان ندارید؟بسم الله عمل نمایید!پس چرا در مقابل زیر پاگذاشتن علنی امر ولی فقیه بر عدم اذن بازدید از مراکز نظامی( به مسئولین تذکرداده‌ایم به هیچ وجه نباید اجازه داده شود به بهانه‌ی نظارت،حریم امنیتی و نظامی کشور نفوذ شود/مسئولین نظامی مأذون نیستند به بهانه‌ی بازرسی، بیگانگان را به حریم امنیتی کشور راه دهند یا توسعه دفاعی کشور را متوقف کنند. )حتی به احترام بی توجهی به ایشان دقیقه ای سکوت نکردید؟

 

ولی امر فرمودند: «دشمنان، همچنان ملت ایران و مسئولان را به خوبی نشناخته اند که حرف زور می زنند زیرا ملت و دولت ِ برآمده از این ملت، هیچگاه تسلیم حرف زور نخواهند شد» اما همه ذوق زده از گفتار وزیر امورخارجه شدید که گفت هیچ وقت یک ایرانی را تهدید نکن اما معترض به تهدید حمله نظامی آمریکا از زبان همان آقای ظریف نشدید!!آقایان تحلیل شما درباره برجام چیست؟لااقل بگویید خوب است یا بد است؟

 

حال روی دیگر سکه چنین است باید گفت اگر این رویه و دستور کارتان است که سکوت کنید و دنبال قدرت برتر سیاسی شهر و استان خود  بی توجه به این امر مهم و آرمان و انقلاب باشید بدانید که مطمئنا تاریخ در گذر زمان از گذشتگان نام خواهد برد و نگارش تاریخ به راستی این چنین است که،مردانگی هم را باید فاتحه اش را خواند، بزدلان سیاست زده،نخبگان عوام فریب در فاجعه خفت بار سکوت فرو رفتند و حرفی به میان نیاوردند، بی عرضگان آنانی هستند که برای رسیدن به کرسی قدرت سیاسی هزاران صفحه را ورق می زنند اما حاضر به خواندن متن برجام نبوده اند.

آقایان سیاسی براستی معنای برجام را میدانید(برنامه جامع اقدام مشترک)؟متن برجام را خوانده اید؟!
۹دی میدان عمل جمهوریت و مردم سالاری به امر ولی فقیه بود و نه عمارهای خفته که در بسترهای روزمره گی به فکر صبح کردن شب و شب کردن صبح هستند.

 

 قال الحسین علیه السلام: الناس عبید الدنیا و الدین لعق على السنتهم یحوطونه ما درت معایشهم فاذا محصوا بالبلأ قل الدیانون.
باید سکوت را شکست برای فکت شیتی که هیچ گاه منتشر نشد.

باید سکوت را شکست برای بازدیدی که از مرکز نظامی پارچین انجام شد.

باید سکوت را شکست برای خطوط قرمزی که زیر پا گذاشته شد.

دیروز ۹دی شکوه جمهوریت ایران اسلامی شورش بر جمهوریت را به گور سپرد.

امروز۹دی دیگری باید.شکوه جمهوریت دیگری برای ریختن خون به صورت خواب زدگان و بیدارکردنشان.

تاشرک و کفر هست مبارزه هست.تا مبارزه هست ماهستیم.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها