نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. شهريور 1394 - 8:36
تاجگردون در چهار اپیزود
نویسنده: 
مصطفی جوزانی
کسانی که با عوامفریبی های خاص مدعی تبعیت بی چون و چرا از رهبری می باشند اما در عمل و به هنگامه نگرانی رهبری و خواست ایشان، ساز مخالف جهت رسیدن به اهداف سیاسی شان را می زنند.

به گزارش آفتاب جنوب،

اپیزود اول

جناب تاجگردون در سخنرانی مهم ۲۲ بهمن سال قبل گفتند:"ملت ایران به واسطه علاقه به دینشان و انقلابشان در تمامی مراحل پشت سر رهبر خود ایستاده و تا آخرین قطره خون از انقلاب و میهن خود دفاع خواهند کرد"؛"وقتی نگاه تیزبینانه و خردمندانه رهبر فرزانه انقلاب قدم بر قدم مسئولان کشور را بر مقاومت و ایستادگی تشویق می کند، ما نباید نگران باشیم"؛"دولت و ملت ما در زیر سایه رهبری ایستاده و از هیچ چیز هراسی نداشته و تمام حواسمان هست و می دانیم که ولی ما حضرت آیت الله العظمی خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب نیز هوشیارانه به تمام اوضاع تسلط داشته و همگی متحدانه هیچ گاه پشت سربازان مذاکره کننده را خالی نخواهیم کرد"

دم از رهبری زدن و ادعای افراطی وی در سخنرانی فوق در تبعیت از رهبری معظم انقلاب، جدای از تعجب دوستان و اصولیون، مانیفست اصلاح طلبی را هم به اغما فرو برد!!!

 

اپیزود دوم:

تاکید مکرر و هر از چندگاه رهبری در مورد رفع نگرانی ها و طی شدن مسیر قانونی پیش بینی شده در تصویب متن برنامه جامع اقدام مشترک یا همان برجام. ایشان خطاب به مجلسیان می فرمایند:"برای تصویب این متن یک مسیر قانونی پیش بینی شده ای وجود دارد که باید این مسیر را طی کند و خواهد کرد، انشاالله. انتظار ما این است که دست اندرکاران با دقت مصالح را مصالح کشور را مصالح ملی را در نظر بگیرند و آنچه را تحویل ملت خواهند داد بتوانند با گردن افراشته در مقابل خدای متعال هم ارائه بدهند"

رهبری برخلاف کسانی که توافق را فتح الفتوحی برای زمینه سازی و در نهایت جهت پیاده سازی اهداف بلند مدت خود در قبال رابطه با غرب و بخصوص آمریکا می پنداشتند، حتی برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت بعداز شکست احتمالی مذاکرات را هم پیش بینی نموده بودند."چه این متن تصویب بشود و چه نشود، ما از حمایت دوستان مان در منطقه دست نخواهیم کشید: از ملّت مظلوم فلسطین، از ملّت مظلوم یمن، از ملّت و دولت سوریه، از ملّت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین؛ [اینها] همواره مورد حمایت ما خواهند بود"

 

"نکته‌ی بعدی این است که با این مذاکرات و با متنی که تهیّه شده است، در هر صورت سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد. همان‌طور که بارها تکرار کردیم، ما با آمریکا در مورد مسائل گوناگون جهانی و منطقه‌ای مذاکره‌ای نداریم"

 

ایشان متاسفانه برخلاف کسانی که به واسطه مسئولیت ها و دارا بودن انواع تریبون سعی در القای دو دستگی در کشور را دارند، تلاش و توان خود را در جلوگیری از این فریب دشمن به کار گرفته و خواستار پایان دادن به آنها شده است.

"ملّت ایران باید متّحد باشد. از این قضایای هسته‌ای و غیر هسته‌ای و مانند اینها، دودستگی درست نشود که هر دسته یک‌جور بگویند -بالاخره یک کاری است دارد انجام میگیرد، مسئولینی دارد، دنبال میکنند؛ ان‌شاءالله آنچه منافع ملّی است تشخیص بدهند و دنبال آن باشند- بین مردم نباید دودستگی به‌وجود بیاید. دشمن این را میخواهد".

اپیزود سوم:

تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد ومنتخب فراکسیون اصولگرای رهروان در کمیسیون ویژه بررسی برجام، یعنی جناب تاجگردون، جدای از حساسیت موضوع و دغدغه رهبری در بررسی دقیق توافق، حاکی از سناریوی این فراکسیون در انتخاب وی و امثال نعمتی، برای به حاشیه کشاندن جلسات و در مواردی کلی گویی توسط آنها در جهت رسیدن به اهداف سیاسی خاص طراحی شده است!!که حمایت های بی چون و چرا از توافق و متهم نمودن اشخاص و منتقدین، همان ادامه مسیر ایجاد شده جهت دو دستگی مابین ملت می باشد.

اپیزود چهارم:

اشارات سه بخش اول یادداشت و خاصه قسمتهای ۱ و ۳ صرفا جهت نمایاندن شعار تا عمل می باشد.آنجایی که با عوامفریبی های خاص مدعی تبعیت بی چون و چرا از رهبری می باشند اما در عمل و به هنگامه نگرانی رهبری و خواست ایشان، ساز مخالف جهت رسیدن به اهداف سیاسی شان را می زنند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها