نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1402 - 13:31
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با مدیرعامل جدید شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این دیدار ضمن تبریک دهه کرامت، جایگاه سپاه و پاسداران در حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی پراهمیت برشمرد و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نماد ولایتمداری در حراست و صیانت از کشور و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و من وظیفه‌دارم سالروز آزادسازی خرمشهر را به شما سبزپوشان سپاه تبریک و تهنیت بگویم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به نقش کارکنان صنعت نفت کشور در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: آن روزها مردان صنعت نفت در جنوب کشور با بستن شیرهای نفت کمر رژیم طاغوت را شکستند و پس‌ازآن با رفتن خارجی‌ها صنعتی که وابستگی کاملی به آن‌ها داشت با اتکا و اعتماد به همین جوانان از تحریم و سختی‌ها عبور کرد.

کمالی افزود: بی‌تردید کارکنان صنعت نفت سربلند در تمامی روزهای سخت کشور بوده‌اند و برگ زرینی از تاریخ را رقم‌زده‌اند؛ بنابراین صنعتی که تا دیروز وابستگی کاملی به واردات داشت امروز در اوج بالندگی و عزت به سر می‌رود.

 در ادامه سرهنگ سید حمزه محقق زاده، فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تبریک دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: نقش صنعت نفت گچساران در  کشور بسیار حساس و کلیدی است و در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و بخصوص در دوران دفاع مقدس رشادت‌های صنعتگران نفت تاریخ‌ساز بوده است. 

وی با اشاره به پیشرفت‌های صنعت نفت پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: صنعت نفت دارای تجارب گران‌بهایی است و ازنظر علمی و تخصصی جایگاه ویژه‌ای در اقتصاد کشور دارد و امروز باعث افتخار است که این صنعت بدون وابستگی به خارجی‌ها مدیریت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن خدا قوت به کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در جنگ اقتصادی اظهار کرد: این باعث افتخار است که مدیرعامل شرکت خود از جامعه ایثارگری و دفاع مقدس است و از اینکه ایشان در راستایی فعالیت‌های فرهنگی در شهرستان تأکیددارند این نوید را می‌دهد که در آینده بتوانیم در کنار هم‌کارهای بزرگی را انجام بدهیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها