نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1402 - 13:22
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: طرح همراه سرای بیمار در محوطه بیمارستان بی‌بی حکیمه این شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی و بیمارستان هشت تخته سوانح سوختگی با پیشرفت ۶۰ درصد در حال اجراست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سلامتی, محور توسعه اجتماعی, اقتصادی, سیاسی و فرهنگی کلیه جوامع بشری بوده و اهمیت ویژه ای در توسعه زیرساخت بخشهای مختلف جامعه دارد.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هر کشور, ارتقای سطح سلامت آحاد مردم را به دنبال دارد. 

در گچساران به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد افزایش ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و زیرساخت های آن هستیم به گونه ای که در هر سه طرف شهر مراکز درمانی قرار گرفته تا دسترسی مردم این بام نفتی را از هر سو به خدمات مورد نیاز درمانی میسر و آسانتر کند.

در این میان به کار گماردن نیروی جوان، جوش و خروشی را به بخش درمان این شهرستان داده و نفسی تازه در کالبد یکنواخت حوزه بهداشت و درمان گچساران دمیده است.

 مسئولان دولت سیزدهم حمایت خود را از جوانان در مدیریت‌ها نشان داده‌اند و ثابت کردند که می توان به نیروی جوان اعتماد کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با وجود اینکه تنها چند روز است که در این سمت مشغول به کار شده به جد پیگیر مسائل حوزه بهداشت و درمان و پروژه های در دست اقدام است و روند طرح ها را به طور مستمر از نزدیک بررسی می کند.

آخرین جزئیات از پروژه همراه سرای بیمار در گچساران

حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران در حاشیه بازدید از چند پروژه درمانی این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: طرح همراه سرای بیمار هم اکنون برای ارایه خدمات رفاهی به همراهان بیمار در بیمارستان های بی‌بی حکیمه و شهید رجایی در محوطه بیمارستان بی‌بی حکیمه در حال ساخت است.

وی بیان کرد: این طرح از سوی مجمع خیرین سلامت استان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج درسه طبقه در حال ساخت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: هم اکنون طبقه اول این طرح با زیربنای ۳۰۰ مترمربع با پیشرفت ۹۰ درصد در حال اجراست که دارای هفت سوییت ۲ تخته، آبدارخانه و نمازخانه است.

عسکری عنوان کرد: برای این طرح تاکنون بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.

از پایگاه سلامت شهید محلاتی تا بیمارستان سوانح سوختگی گچساران

عسکری ادامه داد: طرح پایگاه سلامت شهید محلاتی به مساحت ۲۱۰ متر مربع با اعتباریبیش از 30 میلیارد ریال در حال ساخت است.

وی اضافه کرد: این طرح هم اکنون تکمیل شده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس شبکه که بهداشت و درمان گچساران خاطرنشان کرد: ساختمان پایگاه سلامت فرهنگیان به مساحت ۲۱۰ متر مربع دارای پیشرفت فیزیکی بیش از۱۰۰ درصد است.

عسکری بیان کرد: برای این طرح تاکنون 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: بیمارستان هشت تخته سوانح سوختگی با پیشرفت ۶۰ درصد هم اکنون در حال ساخت است.

وی افزود: این طرح به مساحت بیش از 2 هزارو 700 متر در قالب سه طبقه در حال ساخت است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران اظهار کرد: فاز اول این طرح شامل اسکلت بتنی و سقف می باشد که از سوی دانشگاه علوم پزشکی اجرا شده است.

عسکری عنوان کرد: فاز دوم این طرح هم اکنون با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال از سوی خیر تا بهره برداری کامل در حال اجراست.

انتهای پیام/ 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها