نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. ارديبهشت 1402 - 14:25
معاون اجرایی رئیس‌جمهورگفت:این کار به‌صورت ویژه، جدی وروزانه توسط رئیس‌جمهور واعضای مرتبط بادولت انجام می‌شود وعزم دولت جزم است که به این تعهدعمل کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، محسن منصوری، معاون اجرایی رئیس‌جمهور در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص حمایت از طرح نهضت ملی مسکن در کهگیلویه و بویراحمدگفت: موضوع مسکن از دغدغه‌های جدی دولت بوده و وعده‌ای که رئیس‌جمهور منطبق بر نیاز ، مطالبه مردم و همچنین منطبق بر قانون داده بودند، این است که در سطح کشور سالیانه یک‌میلیون مسکن را آماده تحویل به مردم کنیم.

وی افزود:این کار به‌صورت ویژه، جدی و روزانه توسط رئیس‌جمهور و اعضای مرتبط با دولت انجام می‌شود و عزم دولت جزم است که به این تعهد هم عمل کند.امروز در این پروژه حضور پیدا کردیم که اولاً روند کار را بررسی کنیم که به لطف خداوند کارهای خوبی در گچساران و استان شروع‌شده است.بنابراین در برخی شهرستان مشکل زمین وجود دارد که امیدواریم با پیگیری مسئولین استانی این مشکل نیز مرتفع شود.

منصوری تصریح کرد:البته مشکلاتی هم درباره زیرساخت‌ها وجود دارد که برخی نسبت به درصد پیشرفت پروژه عقب هستند که با کمک دولت و تأمین اعتباری که می‌شود و کار جهادی که اتفاق می‌افتد نیز گره‌ها بازخواهد شد و در عموم شهرستان‌های به لطف خداوند فرایندهای ساخت شروع‌شده که با تعهدی که دولت داده حتماً انجام می‌شود.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور افزود: نقص اصلی در حقیقت تأمین اعتبار برای زیرساخت‌ها بوده که با استاندار کهگیلویه و بویراحمد ، سازمان برنامه‌وبودجه و متولیان امر گفتگو خواهیم کرد که در این زمینه مشکلی هم نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها