نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1401 - 15:14
"محمد راهی" در آیینی به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیین تودیع و معارفه رئیس ورزش و جوانان گچساران با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

در این آیین از زحمات "فریدون عبدالخانی" تقدیر به عمل آمد و "محمد راهی" به عنوان رییس جدید اداره ورزش و جوانان گچساران معرفی شد.

بهمن خوبی،معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین نیز گفت: محمدراهی یک فرد کاملا ورزشی با پیشنه بسیار خوب در ورزش است،امید می رود با توجه به سوابق بسیار درخشان وی اقدامات خوبی در گچساران با همکاری فرماندار و دیگر ادارات انجام شود.

وی بیان کرد: ما با یک بحران اجتماعی در بین‌جوانان مواجهه هستیم، بحث آسیب های اجتماعی جدی است، سلامت حامعه بخش عظیم آن به ورزش و ما مدیران باز می گردد و باید تلاش شود تا سرمایه واعتماد را به جامعه بازگردانند تا شاهد یک جامعه پویا و با نشاط شویم.

وی افزود: همه دستگاه ها به کمک رئیس ادره ورزش و جوانان آمده تا گام موثر و خوبی در راستای پبشرفت ورزش در گچساران برداشته شود، در این دولت توجه به همه جیز بخصوص ورزش بسیار متفاوت تر است.ورزشکاران‌ ما مستعد پیشرفت و ترقی در میادین ورزشی کشوری و جهانی هستند.

محمد راهی رئیس جدید ورزش و جوانان گچساران هم گفت: بدون از مطالعه و بررسی وارد این کار نشده ام، تلاش می شود تا گفتمان دولت عدالت محور را انجام دهیم، از نماینده مردم گچساران و باشت که یک قهرمان ملی محسوب می شوند تشکر می کنم که تا کنون دغدغه بسیاری در برطرف کردن مشکلات ورزش داشته است.

وی ادامه داد: در هر میدان فوتبال که در خارج از استان می رویم فرزندان کهگیلویه و بویداحمد را مشاهده می کنیم و این نشان از پتانسیل بسیار خوب ورزش در این استان است که باید با تعامل و همکاری بسبار خوب اقدامات متعددی را انجام داد.

راهی بیان کرد: من با تلاش بسیار و امید به تعامل و همکاری شما پای کار آمده ام، مدیر کل ورزش و جوانان استان در مدت کوتاه نشان دادند که پای کار بوده و برای پیشرفت ورزش در استان به جد تلاش می کنند، امیدواریم از تجربیات و رهنمودهای رییس ورزش سابق بهره مند شویم.

گفتنی است "محمد راهی" چهره فرهنگی شهرستان و از داوران برجسته لیگ برتر فوتبال کشورمان به شمار می رود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها