نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. شهريور 1401 - 18:44
بخشدار مرکزی گچساران گفت: مشکل افت فشار و قطعی آب برخی روستاهای گچساران در دهستان های بی بی حکیمه (س) و امامزاده جعفر(ع) مرتفع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،علی محمدآقایی،بخشدار مرکزی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تنش آبی در برخی روستاهای این شهرستان گفت:باید توجه داشت که پمپ های آبرسانی به روستاهای آبشیرین،بی بی جان آباد،پشه کان،کمبل،هشت پیمان،سرآب ننیز و تلخاب شیرین در بارندگی اخیر دچار مشکل شده بودند.

وی افزود:بنابراین طبیعی بود که با خرابی دو پمپ از سه پمپ موجود نیز آبرسانی به این روستا با چالش هایی هم مواجه شود،البته پیگیری های لازم نیز صورت گرفت و پمپ های جدید بعد از مدتی نیز جایگزین شدند.

بخشدار مرکزی گچساران ادامه داد:با این وجود نیز یکی از پمپ ها نیز دچار مشکل شد،در این چند روز تماس هایی هم از طرف اهالی روستاها داشتیم که بعد از مهار آتش سوزی در ارتفاعات خامی به همراه فرماندار گچساران از ایستگاه آبرسانی در تنگ ملغون(ملاقون)بازدید کردیم.

آقایی تصریح کرد:با پیگیری های انجام شده نهایتا هر سه پمپ شبکه آبرسانی به این روستاها راه اندازی شدند.این نکته هم قابل توجه است که جهت آبرسانی بهینه به این مناطق و عدم افت فشار هر سه پمپ بایستی  همزمان در حال کار باشند.

بخشدار مرکزی درادامه گفت:بنابراین به جهت اینکه شبکه آبرسانی بعد از چند روز مشکل، مجددا راه اندازی شده و بایستی سایر مخازن روستاها هم پر شوند؛ با این حال شاید بازهم در مناطقی با تنش آبی هم مواجه باشیم اما طی دو روز آینده این مشکل نیز به کلی مرتفع خواهد شد.

وی در پایان گفت:در هفته دولت قرار داریم و این نکته هم بسیار حائز اهمیت است که خدمت رسانی به مردم از اولویت های دستگاه های دولتی و اجرایی است و معتقدم مسئولین و متولیان امر در هر اداره،نهاد یا سازمانی بایستی مجددانه پای کار بیایند و مشکلات مردم را در سریع ترین زمان ممکن نیز برطرف کنند.

انتهای پیام/  

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها