نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. شهريور 1401 - 14:24
دیهیم خوب گفت:متاسفانه برخی مواقع بی انصافی های می شود که هیچ اقدامی هم در شهرستان صورت نمی گیرد،اگرچه کل پروژه ها فعال هستند و در بحث تامین اعتبارات مشکلی هم نداریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،روانبخش دیهیم خوب،فرماندار گچساران در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه گچساران ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت:دولت سیزدهم از بدو شروع به کار بحث واکسیناسیون و منقرض کردن ویروس کرونا را در اولویت کار قرار داد و با یک برنامه ریزی دقیق و با یک مدیریت قوی توانست آنگونه که انتظار می رفت نیز عمل کند.

وی افزود:باید تقدیر و تشکری هم داشته باشم از مجموعه مدیران شهرستان و مردم عزیزی که در حوادث اخیر همچون سیل و آتش سوزی خامی به کمک آمدند گرچه خساراتی وجود داشت اما مردم جانانه همت کردند و عملکرد مدیران نیز قابل قبول بود.

فرماندار گچساران ادامه داد:از استاندار و مدیران کل استان که در میدان آتش سوزی کوه خامی حضور داشتند به نوبه خودم نیز تشکر و قدردانی می کنم.هفته دولت اولین هدف این است که دولت مردمی شهیدان رجایی و باهنر  را باید به عنوان میزان و معیار کارمان قرار دهیم و عملکردمان را نسبت به آن دولت قیاس کنیم.

دیهیم خوب تصریح کرد:در دولت شهید رجایی و باهنر ،مردم نیز سرلوحه کار بودند ،فقرا در اولویت بودند و مدیریت هم نظام مند بود و تلاش ها هم بی وقفه بودند.با این حال دولت سیزدهم نیز اعلام کرده است که یک دولت مردمی خواهد بود که باید خودمان را نیز با شرایط دولت شهید رجایی وفق دهیم و به شایستگی به مردم خدمت کنیم.

وی افزود:در بحث تحول واکسیناسیون دولت سیزدهم با کمک گرفتن از نیروهای مسلح و مردم موفق عمل کرد،هم در تولید واکسن و هم در تامین واکسن، و اقدام دوم نیز شبکه درمان کرونا بود که بایک  مدیرت قوی و یک برنامه ریزی اصولی توانست موفق شود.

فرماندار گچساران گفت:البته دولت نیز برای مناطق محروم افزایش سهمیه پزشکی ،دانشکده ها و سهمیه دندانپزشکی ها را اجرایی کرد، که باید توجه داشت که این موضوع برای مناطق محروم است در بحث تعرفه گذاری هم مواردی بود که بعد از 14سال این قانون نیز اجرا شد.

وی درادامه افزود: اعتبارات عمرانی و تملک دارایی های سرمایه استان در سال 1400( استانی، نفت و متوازن) مبلغ 186میلیاردتومان سهم شهرستان گچساران بود که البته 63میلیارد نیز تخصیص پیدا کرد اما در سال 1401این مبلغ به 272میلیاردتومان نیز افزایش یافت.

فرماندار گچساران ادامه داد:این از آن جهت که برخی عزیزان گاهی اشاره می کنند که اعتبارات و بودجه کم است  و خدمت شان عرض می کنم که امسال 54درصد افزایش اعتبارات را در شهرستان داشته ایم،در بحث اقدامات و فعالیت های ادارات نیز فقط در بحث عمرانی بنیاد مسکن در سال جاری پرداخت تسهیلات بازسازی بافت فرسوده نیز 215واحد بوده (حدود 10میلیارد و  میلیون800تومان) و در سنگفرش روستاها حدود 5هزار مترمربع کار شد و دیگر اقدامات ...بنابراین خدماتی که دولت انجام می دهد متاسفانه برخی مواقع بی انصافی های می شود که هیچ اقدامی هم در شهرستان صورت نمی گیرد.

دیهیم خوب تصریح کرد:ما در سطح شهرستان فقط یک پروژه غیر فعال داریم و کل پروژه ها فعال هستند و کار می شود و بودجه هم تزریق می شود و در بحث تامین اعتبارات مشکلی هم نداریم و در حال حاضر نیز همه موارد نیز روند طبیعی را طی می کنند.

وی افزود:پس این عزیزانی که خیلی دلسوز بحث اعتبارات و بودجه هستندبازهم  اطلاع داشته باشند که الحمدالله در حال حاضر پروژه ها همه فعال هستند و روزی که به عنوان فرماندار خدمتم را شروع کردم بیاد دارم در سطح شهرستان اگر بگویم پروژه ای فعال به جز یک مورد نداشتیم، باور کنید.

فرماندار گچساران گفت:امروز به همت مدیران و مسئولان پروژه ها همه فعال هستند و پروژه ها مجوز گرفته اند و هیچ پروژه غیرفعالی نداریم به جز یک پروژه که پیگیر هستیم.اما برخی طرح ها کلان هستند و بعضا هم زمانبر اما سایر طرح ها  نیز به موقع به پایان خواهند رسید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها