نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مرداد 1400 - 12:41
پایاب گفت: تیمی که کاملا بومی بسته شده و بودجه اش از تمامی های تیم های لیگ برتر نیز کمتر است نباید انتظار بالایی هم برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی داشته باشیم،حتی اگر به دسته پایین تر هم سقوط کنیم نباید گلایه ای هم باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سعید پایاب، سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت:در مرحله اول از دور رفت، اولین بازی را 24تیرماه با تیم سپاهان اصفهان مدعی عنوان قهرمانی انجام دادیم،نیمه اول با برد به رختکن رفتیم اما به دلایل غیبت دو بازیکن اصلی مان در نهایت نتیجه را واگذار کردیم.

وی افزود:در دیدار بعد نیز مقابل ستارگان دشتستان صف آرایی کردیم که در پایان موفق به شکست این تیم شدیم، بنابراین10تیم در این دوره از رقابت ها حضور دارند که در حال حاضر در رتبه پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار داریم،هرچند مرحله دوم مسابقات نیز 4مهرماه امسال در خانه هندبال شهید سلیمانی تهران برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم هندبال نفت وگاز گچساران ادامه داد:با این وجود نیز ظرف چند روز آینده مجددا تمرینات بدنسازی تیم را آغاز خواهیم کرد و دو هفته پایانی نزدیک به مسابقات نیزکار با توپ و تمرینات تاکتیکی و پرفشار تیمی را اعمال خواهیم کرد.

پایاب تصریح کرد:به هرحال نباید از این تیم انتظارات بالایی هم داشت،حداقل تیم هایی که در لیگ برتر حضور دارند بالای 6 میلیارد تومان هزینه کره اند درحالی که نفت و گاز فقط برای بقا در لیگ برتر می جنگد و توقع همین است که آبرومندانه مقابل حریفان به میدان بیاید که با این شرایط کار بزرگی خواهد بود.

 وی ادامه داد:بنابراین تیمی که 100درصد بومی بسته شده و بودجه اش از تمامی های تیم های لیگ برتر نیز کمتر است نباید انتظار بالایی هم برای حضور در جمع مدعیان قهرمانی داشته باشیم، بازیکنان نفت و گاز با تعصب خاصی به دیدار رقیبان می روند اما روی کاغذ به نسبت بودجه ای که داریم حتی اگر به دسته پایین تر هم سقوط کنیم نباید گلایه ای هم باشد.

سرپرست هندبال نفت وگاز گچساران گفت:امسال امیدوار هستیم با روحیه جنگندگی که در بازیکنانمان وجود دارد جایگاهی قابل قبول در میانه جدول رقابت ها داشته باشیم اگرچه ورزش قابل پیش بینی نیست،به عنوان مثال تیم سپاهان دارای 8بازیکن ملی پوش است و نفت و گاز مقابل این تیم یک نیمه به برتری رسیده بود که در نهایت به تجربه بالای بازیکنان سپاهان باختیم.

وی اظهارکرد:از مجموعه شرکت نفت تشکر می کنم که با وجود نداری تیم را حمایت می کنند،اما متاسفانه سایر مسئولین ورزشی و غیرورزشی شهرستان هیچگونه توجهی به تیم هندبال ندارند و حتی در روزهای مسابقات از یک پیام دادن ساده هم دریغ می کنند،کار بزرگی که بازیکنان بومی مقابل نماینده اصفهان انجام دادند کار کمی هم نبود اگرچه در بازی دوم تیم ستارگان دشتستان را شکست دادیم.

سرپرست هندبال نفت وگاز گچساران در پایان گفت:به هرحال هندبال نفت و گاز  گچساران تنها تیم لیگ برتری استان است و انتظار از مسئولین ورزشی و غیر ورزشی شهرستان و استان برای حمایت همه جانبه از این تیم بسیار بالاست که امیدواریم این اتفاق هرچه زودتر بیافتد.

با این تفاسیر،پس از پایان مرحله اول دور رفت لیگ برتر هندبال، رده بندی تیم های شرکت کننده در فصل جدید لیگ مشخص شد. در این راستا تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون، ذوب آهن و فولاد سپاهان اصفهان با 4 امتیاز در رده اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند، زغال سنگ طبس و نفت و گاز گچساران دو امتیازی و چهارم و پنجم جدول هستند و تیم های سپاهان نوین و رعد پدافند آمل با یک امتیاز در جایگاه ششم و هفتم جدول لیگ جای گرفتند. 

تیم های صنعت مس کرمان، ستارگان دشتستان و پاس ناجا قم نیز بدون امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفتند.هرچند مرحله اول از دور رفت لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور از روز 23 مرداد در سالن شهید قاسم سلیمانی مجموعه فدراسیون آغاز شد و26 مرداد ماه جاری به پایان رسید. 

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها