نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1401 - 19:07
هفته دوم لیگ برتر هندبال مردان:
شکست نفتی های گچساران مقابل فولاد سپاهان
تیم نفت وگاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر هندبال کشور ، مقابل فولاد مبارکه سپاهان شکست خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،هفته دوم از دور رفت سی و پنجمین دوره لیگ برتر هندبال مردان ایران با حضور ۱۲ تیم امروز ۱۵ مهرماه جاری دنبال شد.

در یکی از حساس ترین دیدارهای امروز نیز دو تیم نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان اصفهان در مجموعه ورزشی "پدخندق" به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 39 بر 20 به سود تیم میهمان(فولاد سپاهان) به پایان رسید.

بنابراین در سایر بازی های هفته دوم نیز تیم های نیرو زمینی شهید شاملی، صنعت مس کرمان،سپاهان نوین اصفهان،زغال سنگ طبس و زاگرس اسلام آباد غرب مقابل حریفان خود به پیروزی دست یافتند.

هرچند تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در هفته اول این رقابت ها نیز مقابل پرواز هوانیروز اصفهان به برتری 28 بر 25 رسیده بود.

با این وجود تیم جوان و بومی نفت و گاز گچساران لیگ برتر هندبال را با انگیزه بالایی آغاز کرده و در ادامه نیز حرف های زیادی برای گفتن در ادامه این رقابت ها خواهد داشت.

گفتنی است سی و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان بر خلاف سال قبل به صورت دوره‌ای (رفت و برگشت) برگزار خواهد شد.نفت و گاز گچساران، سپاهان نوین اصفهان، پیکان سبزوار، زاگرس اسلام آباد غرب، صنعت مس کرمان، نخلستان دشتستان، رعد پدافند، فولاد سپاهان اصفهان، زغال سنگ طبس، پرواز هوانیروز اصفهان، نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و گیتی پسند اصفهان ۱۲ تیم حاضر در لیگ برتر را تشکیل می دهند.

نتایج کامل دیدارهای امروز جمعه۱۵ مهر ماه به شرح زیر است:

نیروزمینی شهیدشاملی کازرون ۲۴ - نخلستان دشتستان ۲۳

زغال سنگ طبس  ۳۰- رعد پدافند البرز ۲۳

گیتی پسند اصفهان ۲۲ - سپاهان نوین ۲۴

نفت و گاز گچساران۲۰  - فولاد مبارکه سپاهان اصفهان ۳۹

پیکان خراسان ۲۵ -  زاگرس اسلام آبادغرب ۳۴

صنعت مس کرمان ۳۸ - پرواز هوانیروز ۲۹

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها