نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. تير 1400 - 14:46
اتابک گفت:آنهایی که در بحث آب روستای تلخاب شیرین جوسازی می کنند بعدا باید خودشان پاسخ گو باشند، هم اکنون با تلاش های صورت گرفته آب درون شبکه موجود است که براساس همان زمان بندی قبلی به روستا آبرسانی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، علیرضا اتابک،فرماندار گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مشکلات کم آبی در روستای تلخاب شیرین این شهرستان گفت:بنده خودم به همراه چند مسئول شهرستانی به روستای تلخاب شیرین رفتیم و از نزدیک این موضوع را بررسی کردیم، بنابراین مشکلی در شبکه آبرسانی وجود داشت که برطرف شده و براساس همان زمانبندی قبل نیز آب به اهالی روستا می رسد.

وی افزود:به هرحال با توجه به جمعیت بالای این روستا، ممکن است شبکه قدیمی آب این منطقه جواب اهالی روستا را به طور مطلوب هم ندهد و از طرفی هم ویلاباغ های هستند که از این شبکه انشعاب گرفته اند.

فرماندار گچساران ادامه داد:امسال اعتباراتی هم برای تعمیر و نگهداری شبکه آبرسانی این روستا اختصاص یافته که پیگیر هستیم،به هر حال مدتی آب این روستا دچار قطعی بود که هم اکنون با تلاش های صورت گرفته آب درون شبکه موجود است که براساس همان زمان بندی قبلی به روستا آبرسانی می شود.

اتابک تصریح کرد:آنهایی که در بحث آب روستای تلخاب شیرین جوسازی می کنند بعدا باید خودشان پاسخ گو باشند، به هرحال پیگیر موضوع و مشکلات مردم هستیم ،بنده به شخصه در منطقه حضور یافتم و با اهالی روستا هم گفتگو کردم در حالی که دهیار، شورای روستا ، بخشدار و مسئول آبفا هم حضور داشتند.

وی درادامه افزود:به هرحال شبکه آبرسانی گاهی هم ممکن است دچار مشکلاتی هم بشود و گوشه ای از لوله هم ترکیدگی داشته باشد که اداره آبفا نیز وظیفه دارد که در سریعترین زمان ممکن مشکل را مرتفع کند.

فرماندار گچساران گفت:با این وجود نیز، فردی به صورت خودسر اقدام به برش وجوشکاری شبکه کرده بود که جهت برخورد قانونی به دستگاه قضا نیز معرفی شده است،بنابراین اهالی روستا انتظاراتی دارد که آب 24ساعته باشد هرچند اختلاف سطح در روستا وجود دارد که کاملا طبیعی است اما متاسفانه برخی ها مشکلات را خیلی بزرگ می کنند.

اتابک در پایان گفت:به هرحال تنش آبی در بسیاری از مناطق وجود دارد، بنابراین شاید در همین شهر گچساران نیز افت فشار آب هم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها