نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. ارديبهشت 1400 - 9:00
فرماندار گچساران با تکذیب اعلان وضعیت تایید صلاحیت نامزدهای انتخاباتی این شهرستان از معرفی چند میزبان نشست های انتخاباتی به دادستانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، بدنبال انتشار اخباری در فضای مجازی استان مبنی بر رد و تایید صلاحیت برخی از نامزد های انتخابات میان دوره مجلش شورای اسلامی گچساران و باشت علیرضا اتابک با اشاره به اینکه انتخابات فرایند های قانونی دارد و این فرایند در گچساران در حال گذراندن است گفت: هیات نظارت تا 18 اردیبهشت فرصت دارند تایید یا عدم تایید نامزدهای انتخابات را به هیات نظارت استان اعلان کنند.

 

وی ابراز داشت : هیچ خبری در رابطه با رد یا تایید صلاحیت نامزدها اعلان نشده و به عنوان فرماندار تا کنون هیج گونه نامه رد و یا تاییدی به نامزدها ابلاغ نکرده و خبر درج شده در فضای مجازی با عنوان اطلاعیه تایید صلاحیت های نامزدهای انتخابات میان دوره مجلس شورای اسلامی گچساران را تکذیب می کنم.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه مردم به شایعات توجه نکنند گفت: این بد اخلاقی ها در فضای مجازی و دامن زدن به آن باعث کاهش مشارکت ها و تضییع حقوق کاندیداها می شود که مردم باید از انتشار و بازنشر این پیام ها پرهیز کنند.

 

اتابک با تاکید بر اینکه بدنبال شناسایی شایعه پراکنان انتخابات گچساران هستیم گفت: فرایند های قانونی انتخابات در حال شکل گیری بوده و نباید آب به آسیاب دشمن ریخت و با شایعه سازی نظم انتخاباتی را برهم زد.

 

او همچنین با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی گچساران از مردم خواست در تجمعات حضور پیدانکنند گفت: دعوت کنندگان تجمعات انتخاباتی به دادستانی معرفی می شوند و در این رابطه چندین پرونده تشکیل شده است.

 

این مسئول بلند پایه شهرستان گچساران گفت: خط قرمز ما سلامتی مردم است و با هرگونه تجمع انتخاباتی برخورد می شود، چرا که محدودیت ها اعلان شده و صحیح نیست وقتی صنوف تعطیل می شوند به جهت کنترل اپیدمی ما نشست ها و تجمعات انتخاباتی برگزار کنیم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها