نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. فروردين 1400 - 13:58
فرماندار گچساران گفت:بحث انتخابات را پیش رو داریم،بنابراین تمام جلسات رصد می شوند و از همه مدیران هم عکس و فیلم داریم پس باید قانونی برخورد کنیم، هرچند‌ انتخابات تابع قانون است و یک مدیر نباید کار تبلیغات انتخاباتی انجام دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اتابک،فرماندار گچساران در جلسه ستاد کرونا این شهرستان‌گفت:سال جدید بنام تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از طرف مقام معظم رهبری نامگذاری شد که در‌ هفته آینده نیزجلسه ای در خصوص اهداف این شعار هم خواهیم داشت تا این آمادگی را برای رفع موانع تولید درشهرستان داشته باشیم.

 وی افزود:شیب کرونا درهمه استان های کشور  رو به افزایش است،اما چرا در روستاها آمارهای کرونا کمتر است دلیل این است که تجمعات دروستاها به تبع هم کمتر است،بعد از اعلام وضعیت قرمزکرونا در گچساران محدودیت های جدیدی نیز اعمال شد و شهرستان با توجه به آمارها درحالت ثبات هم نگه داشته شد.

فرماندار گچساران تصریح کرد:اما امروز متاسفانه نگران وضعیت آمارهای کرونایی با توجه به دورهمی ها و تجمعات تعطیلات نوروزی هستیم که به نوعی در روزهای آینده دچار مشکلاتی هم در این خصوص خواهیم شد.

 

اتابک گفت:بنابراین در هر شرایطی باید آمادگی خودمان را داشته باشیم که آمارها افزایشی نشوند گرچه همه شرایط دست ما نیست و همه و همه باید این موارد را رعایت کنند، به هرحال با مشکلاتی زیادی در بحث کرونا مواجه هستیم اینکه فردی به گردش می رود،  بعد هم پیامک می زند که چرا  جلوی مردم را نمی گیرید؟به نوعی با این گونه نگرش هم مواجه هستیم.

وی افزود:وقتی شرایط کرونایی درشهرستانی قرمز می شود همه دستگاه ها موظف به اجرای درست مصوبات و دستورالعمل ها هستند، در گچساران در ایام نوروز در بحث تنظیم بازار با هیچ مشکلی مواجه نشدیم درحالی که گوشت شهرستان بویراحمد از گچساران تامین شد.

اتابک درادامه اظهارکرد:علی رغم همه محدودیت بیشترین مهمانی ها هم درگچساران بود و اما با شرایط مطلوبی در بازار مواجه بودیم وحتی یک مورد تماس تلفنی برای کمبود کالایی هم نداشتیم که نتیجه تلاش و کار همه عزیزان است.

فرماندار گچساران گفت:به طور شبانه روز تیم هایی درسطح شهرستان فعال هستند درحالی که بیشترین تست ها را درسطح شهرستان هم  داریم، بنابراین باید تکلیفمان را در مقابل مردم انجام بدهیم هرچند افرادی هم هستندکه مسائل را رعایت نمی کنند که بایستی برخورد شود که مگر تلاش ها عزیزان به همین سادگی است و تک تک مصوبات بایستی اجرایی شوند.

اتابک بیان کرد: وقتی شهرستانی قرمز است باید مشاغل دو، سه و چهار بسته باشند اما درشهرستان به بازار لطف کردیم و مدتی بازار در روزهای اول نوروز فعالیت داشت،با این وجود۷۰درصد مردم رعایت می کنند،درحالی که یکروز حدود ۵هزار خودرو از سمت بوشهر به سمت تفرجگاه های گچساران نیز برگشت داده شدند و این کارها همه هم در این ایام در شهرستان به خوبی صورت گرفت.

وی افزود:در شرایط امروز گچساران باید تلاش کرد که به خوبی شهرستان کنترل و مدیریت شودکه تنها با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی امکانپذیر خواهد بودهرچندمصوباتی که برای رنگ بندی شرایط قرمز است، همچنان هم باید اجرا‌ شود.

فرماندار گچساران گفت:متاسفانه کانون پرخطر جدید هم برخی دفاتر ثبت ازدواج و طلاق هستند که دستورالعمل های ستاد کرونا را به خوبی رعایت نمی کنند و شاهد برگزاری جشن ها و تجمعات بسیار افراد در این مراکز هستیم که مجبور می شویم نامه رسمی برای پلمب بزنیم و از دادستان محترم تقاضا داریم که دستوری اتخاذ شود که در صورت عدم رعایت برخورد شود.

وی درادامه گفت:بحث انتخابات را پیش رو داریم،بنابراین تمام جلسات رصد می شوند و  از همه مدیران هم عکس و فیلم داریم پس باید قانونی برخورد کنیم،هرچند‌ انتخابات فرایند دارد و تابع قانون است و یک مدیر نباید کار تبلیغات انتخاباتی انجام دهد ، در شرایط قرمزگچساران برخی صنوف هم بسته می شوند اما دلیلی برای این تجمعات انتخاباتی وجود ندارد.

اتابک در پایان گفت:مگر کادر درمان ، نیروهای نظامی ، انتظامی و ...هم نباید استراحتی بکنند که کمک همه مردم در راستای مقابله با کرونا را می طلبد، اگر شهرستان عادی باشد هرکسی  هم به زندگی اش هم می رسد به هرحال مصوبات و ماموریت های قبلی به قوت خودش باقی است تا شرایط هم عادی بشود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها