نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. ارديبهشت 1400 - 10:10
با نگاهی به لیست تایید صلاحیت ها در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در گچساران و باشت به این نکته می رسیم که با توجه به رد صلاحیت های گسترده چهره های مطرح سیاسی ؛ کارزار انتخاباتی گچساران وارد مرحله جدیدی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با نگاهی به اسامی تایید صلاحیت ها در انتخابات میاندوره ای گچساران به این نکته می رسیم که با توجه به رد صلاحیت های گسترده؛ اکنون تنها برخی چهره های شناخته شده در این کارزار انتخاباتی باقی مانده اند.

هرچند امروز ( 19 اردیبهشت ماه) نتیجه بررسی تایید و یا رد صلاحیت کاندیداهای میاندوره مجلس شورای اسلامی از طریق فرمانداری گچساران به نامزدها ابلاغ خواهد شد و نتیجه نهایی بررسی ها در خردادماه مشخص می شود که بر اساس قانون در مرحله بعد کسانی که به نظر هیئت نظارت استان و هیئت مرکزی اعتراض دارند شکایت می کنند و این شکایت ظرف چهار روز بررسی می شود و نهایتا ۱۸ خردادماه شورای نگهبان لیست قطعی را اعلام کرده و ۱۹ خردادماه نیز از طریق اطلاعیه ها اعلام خواهد شد.

این در حالی است که 28 خرداد امسال در شهرستان های گچساران و باشت شاهد برگزاری سه انتخابات شامل انتخابات میان دوره ای مجلس یازدهم، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی و انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خواهیم بود.

اسامی در ذیل آمده است: 

تایید صلاحیت ها:

سید حبیب الله حسینی

محمد مهدی فروغی نیا

علی مراد جعفری

ریحان محمدپور ده بزرگ

رد صلاحیت ها:

سید قدرت الله حسینی بحرینی

عبدالرحیم رحیمی

بهنام همتی

جمشید قاسمی

محمود فاطمی

نستور درخشنده پور

هومان عسکری

عدم احراز صلاحیت ها:

ساسان تاجگردون  

هوشنگ گرجی پور

محمد یوسف کاظمی بیدک

انصراف از کاندیداتوری مجلس:

امین الله بابویی

محمد محمودی

حجت الاسلام عبدالمجید کرمی

پریوش نقدی

سید قدرت الله کشاورز

رضا افشنگ

انتهای پیام/

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها