نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. دى 1399 - 18:44
نویسنده و کارگردان گچسارانی مطرح کرد؛
انتقام سخت؛همان مبارزه برای خروج آمریکا از خاورمیانه است
نویسنده و کارگردان گچسارانی گفت:نباید فراموش کرد که دولتمردان جنایتکار آمریکایی در جنایتی بی سابقه و به صورت علنی دست به ترور حاج قاسم زدند در حالی که اقدام متقابل با دشمنان و نظام سلطه حتی به جهت بازدارندگی هم باید اقدامی قاطع و به عبارتی انتقام سخت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،اورنگ نارکی،نویسنده و کارگردان گچسارانی در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه گفت:باید توجه داشت که تشییع پیکر شهید سلیمانی ظهور یک حقیقت بود،به جهت اینکه یکی از ویژگی‌های بارز "شهید سلیمانی" این بود که جهانش بزرگ بود، شهید سلیمانی اسطوره معنویات بود و حقیقت شهید سلیمانی در "عبور از خود" تجلی یافته بود.

وی افزود:حاج قاسم انسانی بود که از خودش عبور کرده بود، هرچند حضور مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی نشانه‌ای از یک حماسه باشکوه و انقلابی بود و ملت بزرگ ایران اسلامی به خوبی نشان دادند که تا چه اندازه به مفهوم شهید و شهادت مانوس هستند و دلبستگی دارند.

نویسنده و کارگردان گچسارانی تصریح کرد:شهید سلیمانی شخصیتی بی نظیر داشتند در حالی که رحم،شدت،رقت و صلابت را با هم آمیخته بود و بدون شک شهید سلیمانی یک سردار تراز اول دنیای اسلام بود.

وی در ادامه با اشاره به موضوع انتقام سخت گفت:مطمئن باشید که خون حاج قاسم آنچنان شوری در تمام جهان به پا کرده که دشمنان را هم مستاصل و درمانده کرده است،و مطالبه خونخواهی شهید سلیمانی و صدای انتقام نه تنها از سوی ملت بزرگ ایران، بلکه در منطقه خاورمیانه و در بین آزادی خواهان جهان هم به گوش می رسد.

نارکی تصریح کرد:بنابراین نباید فراموش کرد که دولتمردان جنایتکار آمریکایی در جنایتی بی سابقه و به صورت علنی دست به ترور حاج قاسم زدند در حالی که اقدام متقابل با دشمنان و نظام سلطه حتی به جهت بازدارندگی هم باید اقدامی قاطع و به عبارتی انتقام سخت باشد.

وی افزود:اگرچه ممکن است برخی غربگرایان و کاسبان ترس هم در درون کشور موضوع انتقام سخت را نوعی جنگ افروزی تلقی کنند،اما به وضوح مشخص است که عدم اقدام قاطع از سوی جمهوری اسلامی و نیز عدم واکنشی در حد و اندازه جنایت استکبار جهانی،بدون تردید زمینه ای برای جنایات بیش از پیش سردمداران نظام سلطه را بوجود خواهد آورد.

نارکی افزود:امروز انتقام سخت ،همان موضوع مبارزه برای خروج آمریکایی ها از منطقه خاورمیانه است؛ بنابراین باید توجه داشت که حاج قاسم مکتبی را ترسیم کردند که در راستای مکتب اسلام ناب محمدی(ص) و نیز اندیشه های حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری است و ایجاب می کند به روش های مختلف این تفکر و مکتب را به نسل های کنونی و آینده نه تنها در ایران و منطقه بلکه در سطح بین المللی به تصویر بکشیم. 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها