نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1399 - 9:01
کارشناس مسائل استراتژیک گفت:بهترین انتقام خون "حاج قاسم " بیرون انداختن تروریست های آمریکایی از منطقه است که دارد اتفاق می افتد و تجهیزات پیشرفته نمی توانند جلوی سقوط دشمن در منطقه را بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احمد خورشیدی آزاد، کارشناس مسائل استراتژیک در گفتگوی اختصاصی با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت "حاج قاسم" در منطقه گفت: تشیع جنازه شخصیت های سیاسی و نظامی هر حکومت نوعی رفراندوم است که نشان می دهد مردم چقدر با سیاست های آن نظام همراه هستند چقدر برای مردم شخصیت های خدمتگزار محترم هستند .

قیام به تمام معنا

وی افزود:بنابراین مراسم ژنرال عزیز ما یک تشیع جنازه نبود،بلکه یک قیام به تمام معنابود و دیدیم که مردم با هر ایده و سلیقه ای به مراسم آمده بودند از اپوزسیون بگیرید تا انقلابی از پیرتا جوان و روستایی و شهری و دانشگاهی و عوام ،همه بودند همه بی هیچ غیبتی و مردم در آن مراسم گفتند "حاج قاسم" امنیت مان را برقرار کرد.

سیره حاج قاسم

خورشیدی آزاد در ادامه تصریح کرد:بنابراین بازهم مردم گفتند که حاج قاسم متعلق به همه است، گفتند "حاج قاسم" در قلب مان جا دارد، گفتند هر کس مثل حاج قاسم باشد را مثل او دوست داریم ، گفتند انقلاب اسلامی مصداقش حاج قاسم است و نه رانتخواران و جیره خواران دشمن نه آنهایی که کشور و مردم را به هر چیزی می فروشند،و مردم درآن قیام فریاد زدند انقلاب اسلامی را در اخلاق و سیره "حاج قاسم" می شناسیم و تشنه چون اوییم.

بهترین انتقام

کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه نیز افزود:بهترین انتقام بیرون انداختن تروریست های آمریکایی از منطقه است که دارد اتفاق می افتد و تجهیزات پیشرفته نمی توانند جلوی سقوط دشمن در منطقه را بگیرند،یادتان باشد همین مردم عراق و منطقه؛ وقتی آمریکا به عراق حمله کرد از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۱ یعنی ۸ سال با آنها جنگیدند و بلاخره بیرون شان کردند با آنکه آن روزها عراق دولتی نداشت.

نابودی ترامپ

خورشیدی آزاد گفت:اما به عنوان یک دلسوخته حاج قاسم خیلی دوست دارم سقط کردن ترامپ را به چشم خود ببینم که چرا یک انسان مفید به حال مردم و فداکار و عزیز را از مردم منطقه گرفت، ما برای همیشه عزادار حاجی هستیم و احساس خودم و مردم ایران و عراق و سوریه را نسبت به حاج قاسم عزیزم چنین می گویم که ایام حجر را گذرانده ایم و زنده ایم/مارا به سخت جانی خود این‌گمان نبود.

نجات انسانیت

وی در ادامه با اشاره تاثیر شهادت حاج قاسم در منطقه گفت:حاج قاسم را همه دنیا شناخت و مظلومیت ایران را همه فهمیدند و مردم دنیا فهمیدند آمریکایی تروریست هستند در حالی که میلیون ها جوان متحول شدند ، حاج قاسم ژنرال بین المللی شد  و دنیا فهمید مبارزه ما با آمریکا بر سر نجات انسانیت است.

هیچکس حاج قاسم نمی شود

کارشناس مسائل استراتژیک در پایان افزود: بنابراین حاج قاسم عزیز بود که با شهادتش نیز عزیزترهم شد و حقانیت راهش را همه تصدیق کردند  ما اگر صد سال هم تلاش می کردیم بلایی که  شهادت حاج قاسم سردشمن آورد را ابدا نمی توانستیم انجام دهیم ، یک کلام شهادت سردار سلیمامی همه کار کرد همه کار، و این یادتان باشد هیچکس حاج قاسم نمی شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها