نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. دى 1399 - 8:03
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:امروز نیز انتقام ما از دشمن مسئولان شجاع را می خواهد و کسانی که فکر می کنند دشمن با یک بمب تمام پیچ و مهره های هسته ای ما را خراب می کنند نمی توانند منتقم خون شهید سلیمانی باشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام هادی خادمی،رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص تبیین ابعاد تاثیر شهادت حاج "قاسم سلیمانی" در منطقه گفت:در واکاوی علت بزرگترین و متراکم ترین و پرشورترین تشییع عمومی تاریخ،(بعد از رحلت حضرت امام ره) به این نکته می رسیم که بخشی از لایه های پاک درونی یک انسان از خودگذشته برای عموم جامعه به وضوح اکران و شهود عینی شده است.

عظمت کار شهید سلیمانی

وی افزود:بنابراین به همین جهت ملت ما با اراده الهی این حماسه بزرگ را رقم زدند،هرچند عظمت کار شهید سلیمانی در مدیریت و ترغیب دفاع از حرم اهل بیت علیهم السلام و کیان انقلاب اسلامی است و کمتر وجدانی این رشادت های به نمایش گذاشته شده را انکار می کند که در نتیجه شور سراسری این تشییع بی نظیر را ترتیب داد.

مومن مجاهد

حجت الاسلام خادمی بیان کرد:این شهید والا مقام یک عالم مبرز حوزوی و یا دانشگاهی نبود، یک مبارز صرف جنگی هم نبود، بلکه یک مومن مجاهد بود که به نوعی رغبت عمومی را در مبارزه با ایادی صهیونیسم جهانی در منطقه برانگیخت و عملیات نظامی و معنوی مبارزین این مسیر مقدس را فرماندهی  می کرد.

انقلابی گری حقیقی

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد:مقام معظم رهبری با تحسین و معرفی مکتب شهید سلیمانی عظمت و زیبایی کار "حاج قاسم" را به جامعه معرفی کردند، طبیعی است که کسی که معتقد باشد راست و چپ بودن به تنهایی کفایت نمی کند بلکه ارزش ها در انقلابی گری حقیقی و عدالت است و در مسیر مشکل دفاع در مقام عمل به گفته هایش مجاهدت کند مورد تحسین و محبت وجدان های بیدار قرار می گیرد.

انسان کامل

خادمی در ادامه گفت:شهید والا مقام سردار سلیمانی عزیز یک انسان خدا ترس بود، لذا بر اساس روایات دشمنان از چنین شخصی می ترسند،در نبرد آخرالزمان نیز دشمنان از امام عصر(عج) می ترسند و این عامل اصلی شکست دشمنان جبهه حق است و در کتاب آسمانی ما آمده "وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ" این جمع آوری سلاح مایه رعب دشمنان است.

تفکر خطرناک

وی در ادامه افزود:بنابراین مایه تعجب است که چگونه برخی با آن سابقه طولانی در مبارزه با دشمن گفتند:کشورهایی مثل آلمان و ژاپن به این علت پیشرفت کردند که از بودجه نظامی خویش کاستند که این خود خلاف منطق قرآن است و این طرز تفکر خطرناک است.

پیشرفت ملت

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران تصریح کرد:پیشرفت ملت ما در سایه استقامت و تکیه بر توان داخلی، مبارزه با فساد و رانت و بسط عدالت محقق می شود،این کدهای غلط باعث جری شدن دشمنان و تضعیف نظام مقدس ما می شود.

منتقم خون شهید سلیمانی

خادمی اظهارکرد:امروز نیز انتقام ما از دشمن مسئولان شجاع را می خواهد و کسانی که فکر می کنند دشمن با یک بمب تمام پیچ و مهره های هسته ای ما را خراب می کنند نمی توانند منتقم خون شهید سلیمانی باشند.

نابودی تمام دشمنان

وی در پایان گفت:انتقام اصلی خون شهید سلیمانی با نابودی کلی دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی محقق می شود،ولی ما همچنان دل خوش به سیلی های سخت بر گوش دشمنان هستیم تا طومار آن ها برای همیشه از منطقه برچیده شود.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها