نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1398 - 0:23
رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری گچساران:بالغ بر ۲۰ نفر در مهار این آتش سوزی های گسترده فعالیت کردند که حدود بیش از ۱۰ هکتار،که بخشی از آن مزارع و بیشتر مرتع بوده در این آتش سوزی ها سوخته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرهام جلیلی ، رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری گچساران در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت آتش سوزی های روز گذشته در این شهرستان گفت:روز گذشته بر اثر صاعقه ،آتش سوزی در ۵ نقطه از شهرستان گچساران آغاز شد.

وی افزود:این آتش سوزی ها در مناطق ناصر آباد، تنگه ملاقون، بن پیر، جاده دیل و نیز در روستای خنگ بنار حادث شده بود که با تلاش نیروهای مردمی مهار شدند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری گچساران با اشاره به آتش سوزی مراتع اطراف روستای خنگ بنار این شهرستان اظهارکرد: عصر روز گذشته نیز این آتش سوزی به صورت گسترده  آغاز شد که با تلاش مردم روستا ، انجمن سبز گامان ، محیط زیست ، منابع طبیعی و دیگر نیروهای مردمی  در ساعت  21شب گذشته مهار شد.

جلیلی درادامه گفت:بالغ بر ۲۰ نفر در مهار این آتش سوزی های گسترده فعالیت کردند که حدود بیش از ۱۰ هکتار،که بخشی از آن مزارع و بیشتر مرتع بوده در این آتش سوزی ها سوخته است.

وی افزود: به دلیل این که همزمان آتش سوزی در ۵ منطقه از این شهرستان آغاز شده بود، نیروهای منابع طبیعی و دیگر نیروهای مردمی  در این مناطق جهت مهار آتش تقسیم شده بودند و باید توجه داشت که تمام این آتش سوزی ها بر اثر صاعقه ها در این شهرستان رخ داده است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها