نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. فروردين 1398 - 14:12
تاجگردون گفت:رونق تولید بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را تقویت می‌کند و نیز باعث افزایش بهره‌وری شده و کیفیت محصولات تولیدی را برای افزایش رقابت‌پذیری افزایش خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص شعار سال و راه های محقق ساختن رونق تولیددر کشور،گفت: رونق تولید با حمایت همه جانبه از کالای ایرانی محقق می شود،چرا که حمایت از تولید ایرانی، آثار مثبت متعددی برای اقتصاد کشور به همراه داردو اقتصاد را رونق خواهد بخشید.

وی افزود:رونق تولید بنیان‌های اقتصاد مقاومتی را تقویت می‌کند و نیز باعث افزایش بهره‌وری شده و کیفیت محصولات تولیدی را هم برای افزایش رقابت‌پذیری افزایش خواهد داد.

تاجگردون درادامه اظهارکرد:برای تحقق شعار امسال باید تولید خود را افزایش دهیم و به حمایت از کالای ایرانی متعهد باشیم که با رونق تولید، ایجاد کارو زمینه اشتغال فراهم و پیشرفت حاصل می شود که تمام این اقدامات در نتیجه منجر به امید درجامعه خواهد شد.

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت:تولید کنندگان در بخش های کشاورزی، دامداری و صنعت باید مورد توجه قرار گیرند و باید با همکاری و تعامل بین سرمایه گذاران و مدیران ، بخش تولید را در جامعه تقویت تا کارخانه ها و واحدهای تولیدی به تعطیلی کشیده نشوند.

وی افزود:همکاری، همراهی مردم و مسئولان در رونق و توسعه اقتصادی کشور نقش مهمی دارد که دولت و مسئولان در راستای تحقق منویات رهبری گام‌های بیشتری را برداشته تا مشکلات و معضلات کشور در حوزه اقتصادی کاهش یابد.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها