نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. فروردين 1398 - 9:17
سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی آغاز سال جدید را به مردم این شهرستان تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب ،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پیامی آغاز سال جدید را به مردم این شهرستان تبریک گفت .

متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار تجلی زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر و تعالی بیشتر به سمت کمالات انسانی فرا می خواند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید، در این بهاران که مزین به ولادت با سعادت امام علی (ع) است جای خالی شهدایمان در کنار سفره هفت سین احساس می شود، تنها دلخوشی و تسلای دلمان، صلابت و غرور توفیقات بدست آمده و ایستادن نظام اسلامی بر قله های افتخار است.

اینجانب فرارسیدن سال 1398 و عید بهاران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)،خانواده های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا، پیشکسوتان جهاد و شهادت و همه مردم شریف شهرستان گچساران تبریک عرض می نمایم، امیدوارم سال جدید که بنام سال "رونق تولید" نام گذاری شده سالی پرخیر و برکت برای جهان اسلام، انقلاب اسلامی، ملت عزیز و سربلند ایران اسلامی، تحت توجهات خاصه حضرت ولی عصر(عج) و زعامت رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) باشد.

علی اصغر نورایی نسب / فرمانده سپاه ناحیه گچساران

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها