نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. آذر 1398 - 12:34
امام جمعه گچساران گفت:برخی از آقایان در کشور خوابند و این وضع را برخی از مسئولین ایجاد کردند در حالی که به حقوق مردم توجه نمی کنند و به مطالبات قانونی مردم توجه چندانی ندارند و بر این اساس دشمن هم سواستفاده و موج سواری می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام سید امین الله حجازی،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با جمعی از کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور، گفت:رهبر معظم انقلاب در جمع کارآفرینان فرمودند همه دوستان بدانید که ما در عرصه سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زدیم و به توفیق الهی در عرصه جنگ اقتصادی نیز به طور قاطع دشمن را هم عقب خواهیم زد.

وی افزود:رهبری فرمودند که دشمن بداند که هیچ غلطی نمی تواند بکند و این مملکت روز به روز مقتدر تر خواهد شد در حالی که ترویج تولید داخلی می تواند مشکلات مملکت را مرتفع کند.

حجازی اظهار کرد:مقام معظم رهبری بارها‌فرموده اند که آقایان مسئول به برون کشور توجه نکنید و متاسفانه هنوز هم برخی آقایان چشمشان به بیرون کشور است و انتظار داریم مسئولین کشور به سخنان حضرت آقا جامه عمل بپوشانند.

خطیب جمعه گچساران با اشاره به هفته بسیج تصریح کرد:این هفته را به ملت بزرگ ایران اسلامی و بسیجیان عزیز تبریک می گویم،بسیجی بودن بس مقام بزرگی است و حضرت امام راحل فرمودند که بسیج لشکر مخلص خداست.

امام جمعه گچساران گفت:در بحث اغتشاشات اخیر، اول اینکه از همه ملت بصیر ایران اسلامی و به ویژه مردم ولایتمدار گچساران صمیمانه تشکر می کنم که دیروز در یک راهپیمایی باشکوه بازهم دشمن را مایوس کردید ونیز تشکر ویژه ای دارم از کسانی که امنیت را به شهرمان بازگرداندند.

وی افزود:وقتی که جیره خواران و نوکران ترامپ احمق و جیره خواران منافق سعودی و  آنهایی که دستوراتی دادند و تعدادی هم نادان و ناآگاه خیال می کردند که همینطور می توانند در این مملکت نا آرامی و اغتشاش ایجادکنند ،اما کور خواندند و فرزندان هوشیار این مرزبوم در مقابل ترفندهای دشمنان مقابله و ایستادگی کردند و نقشه های شوم دشمن را یکبار دیگر نقش برآب کردند.

حجازی اظهار کرد:در فراز ۱۱۹نهج البلاغه حضرت امیر علیه السلام به این نکته اشاره دارد که هم از مردم کوفه و هم از برخی افرادی که مقام و منصبی داشتند گلایه داشتند اینکه نباید من امیرالمومنین بروم صف مقدم جبهه و این سزوار نیست و اگر بروم چه کسی باید مملکت را مدیریت کند و چه کسی باید به مطالبات مردم رسیدگی کند و گلایه کردند از مردم و منصب داران که چرا به موقع حضور ندارید.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:در این اغتشاشات خیلی از فرماندهان نیروهای مسلح ما در وسط میدان امنیت از شهرمان ایستاده بودند، چون برخی از صاحب منصبان نبودند و برخی ها هم دیر به میدان آمدند.

امام جمعه گچساران گفت:این اغتشاشات به نوعی توهین به مردم و خانواده های شهداءبود و در شهرستانی که این همه شهید تقدیم انقلاب کرده است این عوامل بسیار نگران کننده است و نباید هیچگاه اجازه بدهیم که چنین مواردی در این شهرستان اتفاق بیافتد و زمینه نباید برای کسی پیش بیاید که در این شهر اغتشاش و آشوب و ایجاد ناآرامی کند.

وی افزود:برخی از آقایان در کشور خوابند و این وضع را برخی از مسئولین ایجاد کردند در حالی که به حقوق مردم توجه نمی کنند و به مطالبات قانونی مردم توجه چندانی ندارند و بر این اساس دشمن هم سواستفاده و موج سواری می کند.

حجازی اظهار کرد:مسئولین باید کارها را به خوبی مدیریت کنند و مسیولین هم کنار مردم باشند و امیدواریم که آخرین بار باشد این موارد اغتشاشات و ناآرامی ها بوجود بیاید، وظیفه داریم در برابر قانون همه تسلیم باشیم و گوش به فرمان ولی امر مسلمین باشیم.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:باید تلاش کنیم  و وقتی می خواهیم آبرومند و مقتدر باشیم نیز باید صبر و تحمل کنیم تا از این پیچ ها و مشکلات هم با شایستگی عبور کنیم.

امام جمعه گچساران گفت:از مسئولین قضایی و امنیتی خواهش داریم که باز بررسی کنند و هر کسی که در این حوادث مقصر بوده است برخورد شدید و قاطع شود و بین صحنه گردان ها و مسببین اغتشاشات و بین جوانانی که فریب خوردند تفاوت قایل شوند که ان شالله همینگونه هم خواهد بود.

وی افزود:از مسیولین محترم و از رئیس جمهور تا معاونین و وزرا تا مدیران خواهش دارم که به این ملت آگاه و پای صحنه از این به بعدنیز بیشتر توجه کنید و خالصانه توجه کنید و در کنار ملت باشید و سریع دشمن را بکوبید و فورا اغتشاش و اغتشاشگران را محکوم کنند و نه با کنایه و چند پهلویی رفتار کنند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها