نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. اسفند 1397 - 6:37

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،آیین اختتامیه سومین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان صبح امروز، سه‌شنبه ۱۴ اسفند‌ماه، با حضور محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی‌اصغر سیدآبادی، مشاور امور برنامه‌ریزی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، قادر آشنا، مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و نیکنام حسینی‌پور، مدیرعامل مؤسسه خانه‌ کتاب، در پردیس سینمایی باغ کتاب برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فانوس زاگرس ، ابراهیم حیدری، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم گفت: نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی با مشارکت ۱۵ شهر و تشکیل ۲ هزار باشگاه برگزار شد و دومین دوره با نگاه آسیب‌شناسانه دوره قبل، مشارکت ۵ هزار باشگاه و  ۶۰ هزار عضو برگزار شد و در سومین دوره نیز ۱۷۴۶ شهر با ۱۵هزار باشگاه و ۲۰۰ هزار عضو مشارکت داشتند.

در پایان این مراسم، از آثار برگزیده با اهدای جوایز و لوح تجلیل شد در این بین، خانم سارا آریانی از باشگاه کتابخوانی زیر گنبد کبود و رنگین کمان از گچساران به عنوان باشگاه تقدیری معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

گفتنی است هفته گذشته نیز موفقیتی دیگری برای گچساران بدست آمده بود و  در  جشنواره روستاهای دوستدار کتاب یکی از روستاهای گچساران در بین تجلیل شدگان نهایی در کشور قرار گرفته بود.

انتهای پیام

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها