نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. اسفند 1396 - 8:00
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:هم اکنون بیشترین دغدغه و مشکل جامعه ایثارگران و جانبازان رفع مشکل بیکاری فرزندان آنها است.نگذاریم در جامعه بین ایثارگران و انقلاب دیوار ایجاد شود و امروزه ما هر چه در کشور داریم از برکت خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگرگچساران اظهارکرد:خدماتی که از سوی نائب رئیس فراکسیون ایثارگران در مجلس برای خانواده‌های جانبازان و ایثارگران صورت گرفته  خدماتی بی‌بدیل است و همه نمایندگان در مجلس شورای اسلامی بیش از 90 درصد آرا خود را به آقای "جعفرزاده" می‌دهند چرا که ایشان در زمینه خدمات رسانی به خانواده ایثارگران و جانبازان خدمات بی‌بدیلی انجام داده‌اند.

وی گفت:هم اکنون بیشترین دغدغه و مشکل جامعه ایثارگران و جانبازان رفع مشکل بیکاری فرزندان آنها است،نگذاریم در جامعه بین ایثارگران و انقلاب دیوار ایجاد شود و امروزه ما هر چه در کشور داریم از برکت خون شهدا و جانفشانی‌های ایثارگران و جانبازان است.

 تاجگردون در ادامه با اشاره  به جایگاه مادران و پدران شهدا اظهارکرد: ما باید قدر این فرشتگان زمینی را بدانیم چرا که آنها چند صباحی دیگر در نزد ما  نیستند و ما باید از وجود آنها را درمیان خود غنیمت دانست.

روزگاری خاک جبهه را چشیده‌ایم

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس در ادامه گفت:افتخار ما همین است که روزگاری خاک جبهه را چشیده‌ایم وامروز  اگر کلامی و حرفی به میان می‌آید  بوی شهداء است که در جبهه‌های جنگ هم نشین یک دیگر بوده‌ایم.

وی افزود: حضور در جمع خانواده شهدا و ایثارگران خود یک افتخار بسیار بزرگ برای ما مسئولان است. نباید بین جانبازان  و شهداء و آن جانبازی که هشت ماه یا 8 سال در جبهه‌های جنگ بوده تفاوت قائل شویم.

نماینده مردم گچساران و باشت  در مجلس افزود: روزی بحثی بود که چه کسی مهمتر است آن روز یکی از فرزندان شهدا گفت، فرزندان شهداء از همه مهمتر هستند چرا که سالها است انتظار رویت پدر را می‌کشند و انتظار بسیار سخت است.

مشکل اشتغال فرزند شهید حل نشده است

وی خاطرنشان کرد: فرزندان شهداء با درد بزرگ انتظار سالهای زیادی را سر کرده و جانبازان نیز با درد از دست دادن عضوی از بدن خود و حتی قطع نخاع شدن دست و پنجه نرم می‌کنند.

تاجگردون تصریح کرد: نباید بین ایثارگران این وری و آن طرفی حصار کشید بلکه باید با از خود گذشتگی آنها احترام گذاشته و سعی در برطرف کردن مشکلات آنها داشت.

 نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس افزود: دردناک‌ترین حرف برای من این است که مشکل اشتغال فرزند شهید و یا جانبازان حل نشده است.

انتهای پیام

دیدگاه‌ها

دوستت دارم مرد بزرگ کشورم
شهید چیه ؟ مگه داریم؟ مگه کسی اصلا کاری با شهید داره؟
دوست دارم از طرف رفقا خخخخ

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها