نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. آبان 1396 - 9:56
رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر تصادف یکدستگاه ون در جاده کاظمین به بغداد یکی از زائران این استان درگذشت و چند نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،رحمان فاضلی در گفت و گو با خبرنگار صبح زاگرس افزود: این ون 15 نفر سرنشین داشته و عصر روز گذشته در حین انتقال انها از سامرا به کاظمین براثر تصادف واژگون شد.

رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از زائران به نام حاج عباسقلی گلستانی از بزرگان ایل سادات و مسئول زوار به دیار حق شتافت و یک خانم نیز دچار شکستی دست و پا شد.

وی بیان کرد: حال یکی ازمصدومین این حادثه نیز وخیم اعلام شد که با تلاش کادر پزشکی حال عمومی وی رضایت بخش است.
 
فاضلی عنون کرد: سایر سرنشینان نیز دچار زخم های سطحی شدند که تحت مداوا قرار گرفتند.
 
وی گفت: خدمات رسانی موکب های استان در کشور عراق به زایران کشورهای مختلف و استان به نحو مطلوبی در حال انجام است و زائران در حال تردد مسیر 80 کیلومتری مرز تا حرم سیدالشهدا هستند.
 
رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمامی زائران کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند، گفت: بسیاری از زائران هم استانی در حال بازگشت به کشور هستند.
 
وی ابراز داشت: به دلیل اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان ها باشت و گچساران در مسیر زائران افغانی و پاکستانی از مرز شلمچه باید وارد خاک عراق شوند چندین موکب در این مسیر در گچساران، باشت، دهدشت نرسیده به دوراهی بهبهان و بهمئی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها