نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. دى 1395 - 19:44
مشاور عالی فرمانده کل سپاه ایران گفت:حال 30 نفر خائن و وطن فروش به ترامپ نامه می نویسند که تحریم ها را علیه نظام اسلامی بیشتر کنند،هیچ جای دنیا اینقدر خائن و وطن فروش ندارد که ما داریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سردار سرتیپ حسین دقیقی مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران در جمع بسیجیان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت گچساران  با اشاره به جافششانی ها شهدا و ایثارگران این شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت: به شهدایی گچساران مدیون هستیم و ملتی که از شهدای راه استقلال و آزادی اش تجلیل نکند لیاقت آزادی را ندارد.

وی افزود:نهضت جهانی اسلام با قوت در حال پیشروی است ، این شعار نیست بلکه یک واقعیت است و رشد نهضت اسلامی آنقدر شدید است که ما خودمان متوجه این امر نیستیم وحرکت انقلاب اسلامی ایران هم مشابه همین امر است.

سردار دقیقی اظهارکرد:روسیه به عنوان یک ابر قدرت در بحث سوریه آمده  و در زمین ما بازی می کند،رئیس جمهور روسیه وقتی به ایران آمد مستقیما خدمت مقام معظم رهبری می رود ودر مقابل  فرمانده کل قوا تلمذ می کند که این نشان ازاقتدار و عزت نظام اسلامی دارد.

عربستان  پشتوانه داخلی خود را ازدست داه است

این یادگار 8سال دفاع مقدس تصریح کرد:امروز چه اتفاقی افتاده است که مصر به سمت سوریه تمایل پیدا کرده است، علت معلوم است چون رهبری جهان عرب از دست عربستان بیرون رفته و آبرویش بر باد رفته است آمریکا در تلاش است یک گزینه جدید جای این مسئله قراردهد که رهبری جهان عرب به دست ایران نیافتد.

وی گفت:عربستان بخاطراین همه جنایاتش امروز دیگر نه به عنوان یک حکومت اسلامی مطرح است و نه دارای قدرت سیاسی ،و حتی در داخل کشور یک پایگاه مردمی هم ندارد.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران اظهارکرد:آیا قتل عام های که توسط داعش به سرکردگی عربستان در منطقه انجام شدعزتی برای عربستان به ارمغان آورد؟عربستان مجبور شد خود را افشا کند وباز در یمن درگیر شود که اگر می توانست به روشهای قبلی و با پول و با شیخوخیت یمن را اداره می کرد به بمب متوسل نمی شد وبخاطر اینکه پشتوانه داخلی خود را ازدست داه به سمت اسرائیل رفته است .

حمایت از جریان مقاومت ،سیاست منطقه ای ماست

سردار دقیقی افزود:ترکیه از کودتای عربستان جان سالم به در برد و خیلی زود فهمیدند که کار سعودی ها بوده است در حالی  روس ها به ترک ها دو ساعت قبل از کودتا به ترک ها اطلاع داده بودند.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت:جریان مقاومت ترکیه و مصر را طوری هدایت کرده که در زمین جریان مقاومت وارد شوند همانگونه که روس ها آمده اند،انقلاب اسلامی و جریان مقاومت به سرعت در حال جذب قلوب همه جوانان دنیا است وحمایت از جریان مقاومت ،سیاست منطقه ای ماست.

بیکاری و تورم از مشکلات اساسی مردم 

وی اظهارکرد:در سطح منطقه باید جریان مقاومت را حمایت و پشتیبانی کنیم، جریان مقاومت یعنی قدرت انقلاب اسلامی، در داخل کشور با یک مشکل اساسی بنام اقتصاد روبرو هستیم و درباب اقتصاد هم دو مشکل داریم که یکی بیکاری و دیگری تورم است.

سردار دقیقی تصریح کرد:چاره کار را مقام معظم رهبری فرمودند:" پیروی از اقتصاد مقاومتی"، ایران بیشترین نفت و گاز را در جهان دارد و از نظر معدن جایگاه نهم دنیا هستیم از نظر نیروی انسانی بسیار غنی است حال چرا این کشور با این همه ظرفیت باید این همه  جوان بیکار داشته باشد؟این همه مردم مقاومت کردند جنگ را اداره کردند و پای انقلاب ایستادند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ایران گفت:این درحالی است که  30 نفر خائن و وطن فروش به ترامپ نامه می نویسند که تحریم ها را علیه نظام اسلامی بیشتر کند،هیچ جای دنیا اینقدر خان و وطن فروش ندارد که ما داریم و بخاطر این است این افراد و مشابه این افراد را توبیخ و تنبیه نکردیم.

وی افزود:ترامپ بداند این 30 نفر مردم ایران نیستند مردم ایران همان هایی هستند که در روز 22بهمن عزتمندانه و با اقتدار به میدان عمل می آیند،این 30نفر همانند همان منافقانی هستند که برای صدام دیدبانی می کردند که امروز می بینیم که چطور دچار ذلت و تباهی شده اند.

سردار دقیقی اظهارکرد:صدام علی الظاهراز نظر قدرت نظامی بر ما برتری داشت و بیش از 1200فروند هواپیمایی نظامی در اختیارش قرار دادند و بیش از چند هزار قبضه توپ و ادوات مختلف و فراوان نظامی در اختیار داشت.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ایران افزود:صدام در اواخر جنگ 688هزار نیرو در قالب 83لشکر در اختیارداشت با اینکه حدود 380هزار نفر تلفات در جنگ  دادند و مشاهده نمودید که چطورخداوند نصرت را برما ارزانی کرد و عزت را به ما هدیه داد.  

 به دنبال تقویت و حمایت از رهبری باشیم

وی تصریح کرد:امروز دشمنان در تلاشند  که با تحریم های اقتصادی و سیاسی ، انزوای سیاسی ، رواج فساد اخلاقی، مواد مخدر و فضای رسانه در حدود 2500رسانه علیه ما به دنبال گمراه کردن جوانان ما هستند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ایران گفت:امروز وظیفه ما در داخل اطاعت محض از ولایت فقیه است عمود خیمه نظام اسلامی ولایت فقیه است وباید به دنبال تقویت و حمایت از رهبری باشیم.

وی افزود:امروز240 فروند شناور آمریکایی و ناتو در خلیج فارس حضور دارند و منتظر بریدن این ملت زیر انواع فشار ها هستند،آمریکایی ها به دنبال خرد شدن ما هستند که باید بدانند که نه تنها خرد شدن ما را باید به گور ببرند که هر روز باید عزت و اقتدار و شکوفایی این ملت را نظاره گر باشند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها