نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. اسفند 1393 - 9:36
در راستای اجرای طرح اکرام فاطمی صورت گرفت؛
توزیع 11 هزار و 500 پاکت جشن نیکوکاری بین دانش‌آموزان گچساران
رئیس کمیته امداد گچساران گفت:همزمان با آغاز شور نیکوکاری و اکرام فاطمی در کشور، تعداد 11 هزار و 500 پاکت جشن نیکوکاری در قالب 83 مدرسه بین دانش‌آموزان این شهرستان توزیع شد.

قباد قربانی رئیس کمیته امداد گچساران صبح امروز درگفت و گو با پایگاه خبری تحلیل آفتاب جنوب، ضمن تسلیت ایام حزن انگیزدهه فاطمه گفت:جشن نیکوکاری امسال به منظور گرامیداشت دهه فاطمیه با عنوان اکرام فاطمی و شورنیکوکاری نامگذاری و آغاز به کار کرده است.

 

وی با اشاره به طنین‌انداز شدن زنگ نیکوکاری همزمان با سراسر کشوردر سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در گچساران، افزود:دانش‌آموزان گچسارانی بار دیگر با برگزاری جشن نیکوکاری در جهت کمک به دوستان و همنوعان خود با اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی، درس احسان، عاطفه و نیکوکاری را یادآور شدند.

 

قربانی با تاکید بر فرهنگ‌سازی جهت استمرار اقدامات نیکوکارانه دانش آموزان و نسل جوان در حمایت از نیازمندان، تصریح کرد: دانش آموزان و فرزندان این آب و خاک باید آموزش و مهارت کمک به دیگران، نوع‌دوستی و دستگیری از نیازمندان را سر لوحه کار خود قرار دهند و خانواده‌ها نیز این امر را از بدو تولد در فرزندان خود نهادینه کنند.

 

وی با بیان اینکه همزمان با آغاز شور نیکوکاری و اکرام فاطمی در کشور، تعداد 11 هزار و 500 پاکت جشن نیکوکاری در بین دانش‌آموزان گچسارانی توزیع شد، افزود: این تعداد پاکت در قالب 83 مدرسه توزیع شده است.

 

رئیس کمیته امداد گچساران توزیع پاکت‌های نیکوکاری را در جهت تجلی حمایت و دستگیری از نیازمندان این شهرستان دانست و گفت: 123 پایگاه جشن نیکوکاری در این شهرستانی مستقر شده است.

 

این مسئول افزود: تعداد هشت پایگاه ثابت در شهر، 20 پایگاه در ادارات شهرستان، 17 پایگاه در مساجد، و 5 پایگاه نیز در مراکز بسیج  جهت جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی به صورت ثابت استقرار یافته است.

 

رئیس کمیته امداد گچساران با بیان اینکه کمک‌های جمع آوری شده  توسط پایگاه‌های ثابت جهت کمک به 2 هزار و 400 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در قالب 4 هزار و 950 نفراست.

 

وی تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها فرصت مناسبی جهت تبیین فرهنگ احسان و نیکوکاری و ترویج فرهنگ انفاق در سطح جامعه است.

 

قربانی گفت: دانش اموزان و مردم گچساران هر ساله در این وقت سال با استقبال از جشن نیکوکاری در در راستای دستگیری از نیازمندان جهت رضایت باری تعالی پیش قدم شده که امید است امسال هم نیز همانند سال‌های گذشته دستگیر نیازمندان و محرومان شوند.

 

وی با اشاره به جمع آوری هدایای نقدی و غیرنقدی دانش آموزان، بیان کرد: هدایای نقدی در قالب پاکت‌های توزیع شده  در مدارس پس از جمع آوری  نیز در بین دانش آموزان نیازمند و بی بضاعت همان مدارس هزینه و توزیع خواهد شد.

 

این مسئول با تاکید بر ترویج فرهنگ احسان، نیکوکاری، انفاق، نوعدوستی و کمک به نیازمندان در بین دانش آموزان، تصریح کرد: مهم‌ترین پیام و درسی که می‌توان از توزیع پاکت‌های نیکوکاری به دانش آموزان انتقال داد، ترویج فرهنگ انفاق است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها