نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. اسفند 1402 - 10:52
به مناسب میلاد حضرت رقیه(س) برگزار شد؛
شب شاد کودکان در گچساران+ تصاویر
مراسم جشن سالروز میلاد حضرت رقیه سلام‌الله علیها با حضور پرشور کودکان در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در این آیین گفت: آخرین روزهای ماه شعبان را سپری می‌کنیم و در آستانه ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خداوند هستیم. ماهی که رحمت و برکت دارد، ماهی که مغفرت دارد بنابراین از اسباب رسیدن به معرفت خداوند وجود امام زمان (عج) است.

وی افزود: امام زمان (عج) امام مهربانی‌ها و رحمت است و چه‌بسا خیلی وقت‌ها غافل هستیم اما امام علیه‌السلام هیچ‌گاه بی‌توجه به ما نبوده و نخواهند بود. اگرچه ما غفلت‌هایی داریم اما امام عصر (عج) نسبت به شیعیان و محبانش هیچ‌گاه غافل نیستند.

امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: نباید از امام زمان (عج) غافل شویم و در همه شرایط و همه سختی‌ها و حتی اگر دچار غم و مصیبت و ناراحتی شدیم بایستی امام زمان (عج) را صدا بزنیم. امام زمان (عج) مثل خورشید پشت ابر هستند و این خورشید اگرچه پشت ابر است اما نور دارد و روشنی‌بخش است و این ما هستیم که پشت پرده غفلت، جهل و تاریکی قرارگرفته‌ایم.

حجت‌الاسلام هاشمی منش گفت: از رحمت واسعه الهی غافل نباشیم و در زیارت آل یاسین می‌خوانیم که امام زمان (عج) امام رحمت است و امام زمان (عج) هنگامی‌که ظهور می‌کنند هر آنچه در آسمان و زمین است به عشق حضرت نشاط پیدا می‌کنند.

اجرای برنامه‌های شاد و هنری، سرود، دکلمه خوانی، نمایش عروسکی، مسابقه ورزشی و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این جشن برای کودکان گچسارانی بود.

گفتنی است این آیین با ضیافت شام به پایان رسید.

این آیین به همت خیریه حضرت ام البنین سلام الله علیها برگزار شد.

تصاویر را مشاهده کنید.

 

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها