نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. اسفند 1395 - 23:05
جمعی از دانشجویان دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران در یادداشتی به لغو جشن گرامی داشت روز پرستار در این واحد دانشگاهی اعتراض کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دوباره باید از مصائب دانشگاه آزاد گچساران تحریر کنیم ،این بار نه بحث سرویس است و نه نبودن سلف سرویس و نه حوادث روز دانشجو،این بار از لغو جشن روز پرستار صحبت می کنیم.
 جشنی که باید دانشگاه برای احترام به دانشجویان پرستاری و اساتید حوزه پرستاری برگزار می کرد که متاسفانه جشن که این امر که بر خلاف سالهای قبل میسر نگردید بلکه  جشنی که تمام مقدمات آن با تلاش بی وقفه انجمن علمی و حمایت پرسنل دانشکده پرستاری مهیا شده بود به یکباره لغو  گردید.
اما این دوگانگی در تصمیم مدیریت دانشگاه آزاد چیست؟؟که از یک سو مصر بر برگزاری جشن هستند و از سوی دیگر در آستانه جشن اقدام به لغو می کنند؟!.
 چرا دانشجویان پرستاری نباید حتی جشن بگیرند کما اینکه هیچ گونه امکاناتی هم در اختیار آن ها قرار داده نمی شود؟؟؟

 اگر نباید جشن روز پرستار گرفته شود چرا جشن سن تکلیف دانش آموزان سما در دانشگاه آزاد آن هم در دانشکده پرستاری برگزار می شود؟؟؟

 چگونه است که سازمان مرکزی اجازه برگزاری جشن سن تکلیف و دیگر جشن های دانشگاه را می دهد اما پرستاری نباید جشن بگیرد؟؟؟

 مگر بخش عمده بودجه دانشگاه از همین دانشجویان پرستاری تامین نمی گردد؟؟؟

 حال که بخش عظیمی از درآمد دانشگاه بر دوش دانشجویان پرستاری است باید از یک جشن ساده هم محروم باشند؟

 دانشجویانی که از ساده ترین امکانات از قبیل آنژیوکت و ست سرم و امثالهم که انقضای تاریخی داشته باشند محروم هستند و وسایلی دارند که انقضایشان مربوط به سال ۲۰۱۴است! این دانشجویان که با صبر زینبی خود چشم بر این کاستی ها و حقوق خود می پوشانند و سکوت می کنند نباید حداقل مورد تکریم و احترام واقع شوند.

 در پایان اعلام می داریم که اگر جشن روز پرستار که مقدمات آن با تمام مصائب و بی مهری ها آماده شده است برگزار نشود زین پس در هیچ کدام از برنامه های دانشگاه که تمامی آن در دانشکده پرستاری برگزار می شود شرکت نخواهیم کرد ومسئولان دانشگاه و عامه مردم نیک می دانند که اعتبار دانشگاه آزاد گچساران به دانشجویان پرستاری آن است.
و من الله التوفیق
جمعی از دانشجویان پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

واقعامتاسفم دیگه شورشو دراوردن یکی هم نیست رسیدگی
دلیلی نداره وقتی چندهفته از روز پرستار گذشته تازه به فکر جشن بیفتن.اتفاقا کار خوبی کردن که لغوش کردن .چنین جشنی اونم درتاریخ عجیبی که مدت ها از روز پرستارگذشته ونزدیک ایام انتخابات بنظر میاد هدف چنین جشنی دانشجو و دل دانشجو نباشه .ش

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها