نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. فروردين 1396 - 18:40
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:آن فردی که در پشت تریبون نظام اسلامی قرار می گیرد و این شور و نشاط مردم را تحت غالب مصیبت مشک و ملار می نامد خدمتش عرض کنم برادر مصیبت تویی،مصیبت تو هستی که دورویی می کنی.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در آیین اختتامیه  جشنواره مشک و ملار در روستای سرآب ننیز گچساران گفت:شادی درکنار غم و پیروزی در کنار شکست و تمامی ازداد در کنار هم هستند که زندگی را زیبا می کنند.

وی افزود:زیبایی زندگی که خدا برای ما ورق زده مجموعه ازدادی است که همه ماها فرازها و نشیب هایی در زندگی داشته و خواهیم داشت و چه زیباست که تمامی خصلت های خوبی که خداوند متعال برای ما آفریده بتوانیم به نحو احسن و اکمل در زندگیمان بوجود بیاوریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:خداوند آنچه که خوبی است در وجود انسان نهاده و خلق کرده و این ما هستیم که بتوانیم از تمامی این مجموعه خلقت هایی خوب،بهترین استفاده را بکنیم.

تاجگردون در ادامه اظهارکرد:نه انسان های جمودی هستیم که با جمود فکری مانع از زندگی با نشاط شویم و نه از آنانی هستیم که ندانیم ارزش ها و فرهنگ و سنت و دینمان چه چیزهایی دارد و چه چیزهایی ندارد.

مردم ما این روزها هزارو یک مشکل دارند

وی تصریح کرد:همه این ها را در کنار هم و برای هم می خواهیم و ما مصمم هستیم به اراده مردم و آنچه که خواست و نیاز جامعه امروزی است و هر آنچه که در توان داریم بوجود بیاوریم،مردم ما اینروزها شاید هزارو یک مشکل داشته باشندآیا کنار هم قرار دادن مجموعه مشکلات بدون توجه به سایر نیازهای انسان ها مشکل را حل می کند که قطعا اینگونه نیست.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود:مشکلات درجای خود و همه تلاشمان را باید انجام دهیم تا گوشه ای از مشکلات را کم کنیم و فراموش نکنیم این بدن انسان و جنس انسان است که همه چیزها را می خواهد و ما باید همه چیزها را برای جامعه فراهم کنیم.

شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست

تاجگردون گفت:دین و اسلام نقطه مقابل شادی نیست و دین و اسلام نیز نقطه مقابل زندگی بی نشاط نیست و شرکت در این جشن به منزله بی دینی نیست،دینی که ما در کتاب الهی دیدیم و خواندیم و  به ما آموختند دینی است که انسان را آنچنان که خداوند خلق کرده باید بیافرینیم.

وی بیان کرد:در فطرت انسان شادی وجود دارد و آنانی که در مقابل دین و اسلام شادی را قرار می دهند، ظلم به اسلام و دین اسلام می کنند،و بدانید ما مصمم هستیم جامعه ای را می خواهیم در عین حالی که ارزش های نظام جمهوری اسلامی و یاد و خون شهداء گرانقدر اسلام را حفظ می کنیم، نمی گذاریم جامعه مان خمود باشد.

نمی گذاریم جامعه مان جامعه بسته ای شود

نماینده گچساران و باشت درمجلس افزود:نمی گذاریم جامعه مان جامعه بسته ای شود که انسان ها ،انسان های جمود و خمودی بشوند،ما همه چیز را درکنار هم می خواهیم.

تاجگردون گفت:خیلی متاسفم از این که بعضی وقت ها حرف هایی زده می شود که نمی گذارند انسان یک رو باشد و انسان های متضاد و دوریی را باید خلق کرد،برخی می گویند:"مصیبت مشک و ملار!"و آن فردی که در پشت تریبون نظام اسلامی قرار می گیرد و این شور و نشاط مردم را تحت غالب مصیبت مشک و ملار می نامد خدمتش عرض کنم برادر مصیبت تویی،مصیبت تو هستی که دورویی می کنی.

مصیب تویی که در تهران می نشینی و تظاهر می کنی

وی افزود:مصیب تویی که در تهران می نشینی و تظاهر می کنی و امروز اینجا کلام دیگر می گویی؛مصیبت شادی مردم نیست و مصیبت آن است که دین را در برابر شادی مردم قرار دهید.

به ارزش ها وفادار هستیم

 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد:ما مردم آزاده ای هستیم و مسلمان هستیم و مملکت را دوست داریم و به ارززش ها وفادار هستیم و پای نظام ایستاده ایم و خواهیم ایستاد ولی فراموش نمی کنیم که در یک دوره ای هستیم که آمده ایم زندگی کنیم.

تاجگردون تصریح کرد:دوستان عزیز تا زنده ایم و تا شرایطی فراهم است مطمئن باشید در کنار تمامی مشکلات زندگی که شما دارید، نمی گذاریم شما شاد نباشید و همیشه شاد باشید و همیشه شاد زندگی کنیدو مطمئن باشید دین اسلام هم همین را می خواهد .

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

مردم گچساران دنبال ی جور چیزهایی هستن کی به فکر مشکلات خودشه داری درست میزنی داداچ
مشک و ملار ترویج بی بندوباری و ابتذال
دقیقا دکتر تاجگردون نماد بارز دورویی هستش حقیقت امر هستش خواهشا تو رو به خون شهدا مطلب رو بزنید پاکش نکنید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها