نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آبان 1393 - 19:35
فرماندار گچساران خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت ها و سربلندی اسلام برشمرد و افزود: آبرو و حیثیت انقلاب اسلامی مرهون برکت خون پاک شهدای عزیز است.

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به اینکه شهداء احیاگر مکتب عاشورا در راستای ترسیم راه امام حسین(ع) در دوران معاصر بوده‌اند، گفت: مردم ولایت‌مدار کهگیلویه و بویراحمد با جانفشانی‌ و از خود گذشتگی‌ در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی توشه خودرا که همواره پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده فراروی خود قرار داده که آمار شهدای استان و شهرستان‌ها همه گواه این امر است.

 

وی افزود: ایجاد نهال نوپای انقلاب که امروز خاری به چشم دشمنان اسلام و الگویی برای سایر کشورهای اسلامی شده ، همه نشان از جانفشانی‌های این انسان‌های وارسته است.

 

فرمانده گچساران درادامه با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم گچساران در عرصه‌های مختلف انقلاب، گفت: گچساران جزء 15 شهر اول کشور در تقدیم شهید به انقلاب بوده و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم این شهرستان است.

 

 وی اظهارکردشهدا مسیر فلاح و رستگاری را به زیبایی هرچه تمامتر برای ما ترسیم کردند که قدم برداشتن در خارج از این مسیر، ما را به پرتگاه وسقوط ذلت بار هدایت خواهد کرد.

خون شهید تضمین کننده استقلال ملت ها

این مسئول خون شهیدان را تضمین کننده استقلال ملت ها و سربلندی اسلام معرفی کرد و افزود: آبرو و حیثیت انقلاب اسلامی مرهون برکت خون پاک شهدای عزیز است.

 

رحیمی با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی در گچساران، اظهار کرد: تاریخ انقلاب اسلامی هرگز ایثارگری ها، جانفشانی ها و رشادت های ملت سلحشور و غیرتمند ایران اسلامی را فراموش نخواهد کرد.

 

فرماندار گچساران افزود: فضیلت زنده نگه داشتن نام و یاد شهداء کمتر از شهادت نیست و امروز اگر در کشور امنیت و عزت و شرف وجود دارد، به واسطه دستاوردهای انقلاب اسلامی است که لحظه‌ای از پاسداری و صیانت آن کوتاه نیامدیم.

 

وی ادامه داد: پدران و مادران شهداء به خود ببالند که جوانان غیرتمندی را پرورش دادند که برای دفاع از نظام اسلامی حاضر شدند از بهترین سرمایه خود یعنی جانشان بگذرند.

 

 این مسئول خاطرنشان شد: امروز آسایش و امنیت کشور ما مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و ایثارگران است و باید برای گرامیداشت مقام والای این عزیزان سعی و تلاش بیشتری صورت گیرد.

 

رحیمی در ادامه اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی را ثمره ایثاروازخودگذشتگی شهدا دانست و گفت: ملت ایران اسلامی برای دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها به ویژه در هشت سال جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم کرده اند.

فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد

این مسئول یادآور شد: فرهنگ ایثار و شهادت موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد و این انقلاب و نظام به پشتوانه خون و ایثار شهیدان توانست شکل بگیرد و تداوم پیدا کند که ملت ایران هرگز این خون‌ها و ایثار شهیدان را از یاد نمی‌برد.

 

فرماندارگچساران بیان کرد:نتیجه ایثارگری ها و شجاعت ملت ایران و جهادگران را امروز مشاهده می کنیم که نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.

 

رحیمی با بیان این که خانواده شهداء پرچمدار دینداری و ولایتمداری در جامعه هستند،تصریح کرد: شهدا مظهر اقتدار و عظمت و فداکاری ملت ایران هستند و ملت ایران هر چه دارد به برکت جانفشانی‌ها و فداکاری‌های شهداء ، جانبازان و ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنها است.

 

گفتنی است شهیدان حسین امینی، رحمت الله بشارت، مذکور پارسی، سید علی نورالدینی، غریب پرویزی، سید نجف بلادیان، محمد فراشبندی و حسین کیامرثی از شهدای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد هستند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها