نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. دى 1400 - 8:37
فعال سیاسی گچساران گفت:مسئولین بایستی همانگونه که شهید سلیمانی خدامحور ، ولایت پذیر ، ساده زیست و جهادی بود، زندگی کنند یعنی به دنبال ثروت اندوزی و تجمل گرایی و باند و جناح بازی نباشند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام احمد محمدی،فعال سیاسی و فرهنگی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی، در خصوص مکتب و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی گفت:باید توجه داشت که مکتب یک مدرسه است و در مدرسه درس‌های مختلفی  نیز داده می‌شود.آن زمان که فردی صاحب مکتب و مدرسه می‌شود، یعنی دارای ابعاد وجودی متفاوتی است که در همه زمینه ها این فرد می‌تواند به جامعه خود نور و آگاهی بدهد و در یک جایگاه استاد بتواند خیل وسیعی را به جلو هدایت کند.

 

وی افزود:بنابراین شهید سلیمانی به درجاتی از کمال و معنویت رسیده بودند که بر همگان روشن و غیر قابل انکار بود، شهید سلیمانی از یک سو نماد قدرت منطقه ای و از سوی دیگر برای تمام مردم آزاده جهان نماد مقاومت بودند، به طوری که مردم ایشان را با شجاعت ، ایستادگی و همت بالا می شناختند.

 

حجت الاسلام محمدی ادامه داد:ولایت پذیری،اخلاص، شجاعت ، وقت شناسی، هوش و ذکاوت،خستگی ناپذیری، شوق شهادت، عاشق اهل بیت(ع)بودن، اعتقاد کامل به اهداف خود، مدیریت، دشمن شناسی، در برابر کفار سرسخت و شدید و اما نسبت به مظلومان و مومنین بسیار افتاده و خاضع بودن ، از جمله خصوصیات شهید سلیمانی  بود که  او را تبدیل به یک مکتب کرد.

 

فعال سیاسی گچساران تصریح کرد:با این وجود اگر توانستیم مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی را به خوبی فراگیریم و بعد آن را به جامعه بشناسانیم، آن زمان می توانیم به خوبی حق مکتب این شهید بزرگوار را به جا آوریم و در ادامه مسیر ایشان نیز قدم برداریم.

 

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات مکتب شهید سلیمانی گفت:درحقیقت شهید سلیمانی متعلق به سن و سال خاصی نیست، هرفردی در هر سن و سالی می تواند در مکتب این شهید عزیز به کمال واقعی برسد و از وجود خود، شخصی حرکت کننده در مسیر آن شهید بسازد.

 

حجت الاسلام محمدی با اشاره به لزوم استفاده دستگاه دیپلماسی از ابعاد و درس‌های «مکتب حاج قاسم» نیز بیان کرد:در طول این سال های متوالی تجربه نشان داد که هر آنجا که در مقابل دشمن کوتاه آمده ایم و مقاومت نکرده ایم کل جامعه آسیب دیده است، پس در مقابل دشمنان چه در میدان جنگ و چه در پشت میز مذاکره باید همانند شهید سلیمانی چشم و گوشمان به امر ولی فقیه جامعه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) باشد.

 

فعال فرهنگی گچساران در پایان هم گفت:بنابراین آن دسته از مسئولین که خود را انقلابی و دوستدار انقلاب می دانند، باید همانگونه که سردار شهید سلیمانی، خدامحور و ولایت پذیر و ساده زیست و جهادی بود،  زندگی کنند یعنی به دنبال ثروت اندوزی و تجمل گرایی و باند و جناح بازی نباشند و تمام هدف خود را رضای خدا و خدمت به خلق الله و پیشرفت جامعه اسلامی بدانند.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها